Rīgā 23°C
Sekojiet ziņām
pirmdiena 18. jūnijs
Vārda dienas Alberts, Madis

F1 pilots Hilkenbergs iesaistījies jaunā "Renault Megane R.S" izstrādes procesā

Jaunā Renault Megane R.S. atklāšanu piedzīvoja Frankfurtes auto izstādē 2017. gada septembrī, un sportiskas braukšanas entuziasti to bija gaidījuši ar nepacietību. Šī trešās paaudzes Megane R.S. ir apveltīta ar Renault Sport lietpratības un aizrautības pilnu komplektu, lai kļūtu par C segmenta izveicīgā hečbeku paraugu, līdzīgi savām priekštecēm.

Jaunā Renault Megane R.S. pat nemēģina slēpt autosportiskos gēnus, uz ko norāda jaudīgais dizains un akcents uz veiktspēju. Tā piedāvā izcilu braukšanas baudu uz dažādiem ceļiem.

Niko Hilkenbergs, Renault Sport Formula One komandas vadītājs un Renault Sport Cars vēstnieks: "Es iesaistījos izstrādes procesā 2017. gadā, un esmu lepns, ka varu būt jaunās Renault Megane R.S. vēstnieks. Man jau ir bijusi izdevība izbraukt ar šo auto vairākās trasēs – Monako, Monterī un Spa-Frankoršampā, – un esmu patīkami pārsteigts par jaunāko borta tehnoloģiju efektivitāti. 4CONTROL sistēma ir katra vadītāja, kas vēlas efektivitāti, sapnis, kas nu ir piepildījies, jo šī sistēma nodrošina gan labāku ātrumu un izveicību, gan stabilitāti. Ļoti žēl, ka četru riteņu vadības sistēmas ir aizliegtas Formula 1 sacīkstēs."

Četru riteņu vadāmības sistēma 4CONTROL pasaulē pirmo reizi ir izmantota kompakto sporta auto segmentā un ir iekļauta standarta aprīkojumā ar Sport un Cup šasijām. 4CONTROL sistēma palīdz vadītājam izbraukt līkums pareizā trajektorijā un pēc iespējas ātrāk atkal uzņemt ātrumu. Renault Sport šasijas un piekares sistēmas eksperti rūpīgi pārskatīja 4CONTROL sistēmas iestatījumus, lai pielāgotu augstas veiktspējas sporta automašīnai. Līdz ar to braukšana ir vēl efektīvāka un vadītājam ir sajūta, ka auto ir kā pielīmēts ceļam.

Jaunā Renault Megane R.S. tiek piedāvāta ar divu veidu šasijām: Sport un Cup. Tas nozīmē, ka klienti var izvēlēties no diviem vadāmības veidiem sev piemērotāko, un katra piekare ir paredzēta ar savu specifisku komplektāciju (atsperes, amortizatori, pretapgāšanās stieņa stingrība).

Lai gan jaunās Megane R.S. Sport šasija ir radīta tā, lai vislabāk parādītu sevi uz asfaltētiem ceļiem, tā nodrošina jaunu daudzveidīgu izmantojumu uz visa veida segumiem, tostarp sliktas kvalitātes un ļoti nelīdzenus ceļus. Tā nāk komplektācijā ar jauniem amortizatoriem un elektronisko griezes momenta sadales sistēmu. Iedarbojoties uz piedziņas riteņa bremzēm, šī tehnoloģija ierobežo stūres nepietiekamību un uzlabo vilci.

Cup šasija ir piemērota intensīvai sportiskai braukšanai un it īpaši braukšanai trasēs, un tā piedāvā par 10% stingrāku amortizatoru sistēmu un jauno Torsen® mehānisko ierobežotas slīdēšanas diferenciāli. Jaunais diferenciālis ar manītu konfigurāciju salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes modeļiem nodrošina labāku darbību visās fāzēs.

Jaunā Renault Megane R.S. ir aprīkota ar jaunas versijas 1,8 litru tiešās iesmidzināšanas turbodzinēju, kas tapis Renault-Nissan alianses kopīgo pūliņu rezultātā. Šī versija spēj attīstīt 280 Zsp (205 kW) pie 6000 apgr/min un 390 Nm maksimālo griezes momentu pie 2400 līdz 4,800 apgr/min. Viens no svarīgākajiem faktoriem, kas nodrošina braukšanas baudu un komfortu, ir tas, ka šai automašīnai ir viens no labākajiem griezes momenta rādītājiem savā kategorijā.

Lai sasniegtu vajadzīgo veiktspēju, Renault Sport dzinēju speciālisti ir radījuši pilnīgi jaunu cilindra galvu ar pastiprinātu struktūru un efektīvāku dzesēšanas sistēmu, kas izkliedē karstumu pie pašas degkameras.

Komentāri

Šai ziņai vēl nav komentāru

Vārds

Komentārs