Rīgā 6°C
Sekojiet ziņām
otrdiena 13. novembris
Vārda dienas Eižens, Jevgēņija, Jevgēņijs

Ilgi gaidītais "Renault Mégane R.S." beidzot ir pieejams Latvijā

Jaunais Renault Sport inženieru pilnveidotais sporta hečbeks, kas pirmo reizi tika parādīts Frankfurtes auto šovā 2017.gada septembrī, ir ieradies Latvijā un sola izcilu braukšanas baudījumu gan uz koplietošanas ceļiem, gan sacīkšu trasēs.

Rallijkrosa zvaigznei Žirlēnam Šišerī, kurš sacensībās brauc uzlabotā šīs automašīnas versijā, nedēļas nogalē, kad Latvijā norisinājās Neste World RX Latvia sacensības, bija iespēja pa Rīgas ielām pārvietoties ar jauno Megane R.S. „Es biju absolūtā sajūsmā, braucot ar jauno Megane R.S. pa Rīgas ielām – tas nav nejauši, ka esmu izvēlējies uzbūvēt vienu no jaudīgākajām sacensību automašīnām uz Renault Megane R.S. bāzes – šī automašīna izskatās sportiski, tā ir ātra, izveicīga un ar to braukt ir patiess baudījums,“ sacīja autosportists no Francijas.

Jauns dzinējs un četru riteņu stūrēšanas sistēma 4CONTROL

Jaunā Renault MÉGANE R.S. ir aprīkota ar jaunas versijas 1,8 litru tiešās iesmidzināšanas turbodzinēju, kas spēj attīstīt 280 Zsp. Jaunajā Renault Mégane R.S. inženieri spēja izmantot šim segmentam unikālo četru riteņu stūrēšanās sistēmu 4CONTROL pirmo reizi sporta automašīnu klasē. Pateicoties šai tehnoloģijai, Megane R.S. ir īpaši precīzas vadāmības īpašības, stabilitāte un izveicība.

Kurš gan zina vairāk par vadāmību un veiklību, kā basketbola leģenda Valdis Valters? Esot vienam no pirmajiem cilvēkiem Latvijā, kam radās iespēja izvest jauno Megane R.S. Rīgas ielās, viņam bija sakāms, lūk, kas: „Cilvēki, kas saprot sporta automašīnas – uzreiz spēs novērtēt šo modeli. Šis ir nopietns konkurents sporta auto segmentā. Sportisko dizainu vēl vairāk izceļ oranžā krāsa, kas ļaudīm uz ielas liek atskatīties. 4CONTROL sistēma piedāvā izcilu kontroli pār mašīnās vadāmību – to varu sajust arī ikdienā, braucot ar Renault Espace.“

Jaunās sporta mašīnas spožais dizains

Trešās paaudzes Renault Megane R.S. izceļas ar savu sportisko izskatu, ko papildina Tonic Orange krāsojums, kas īpaši izceļ virsbūves līnijas. Priekšējā buferī iestrādātie Formula 1 mašīnām līdzīgie stila elementi ir atslēgas elementi vizuālajā Renault Sport automašīnu identitātē. Dekoratīvās radiatora restes ir izrotātas ar īpašu šūnveida rakstu.

Jaunā Megane R.S. tika radīta ar uzsvaru uz dinamisku braukšanu, bet tā ir aprīkota ar visām jaunākajām tehnoloģijām, kas sagādā patiesu braukšanas baudījumu.

Manuālā vai EDC pārnesumkārba

Jaunā Megane R.S. ir pieejama gan ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu, gan ar sešu ātrumu divpakāpju sajūga EDC pārnesumkārbu. Klienti var izvēlēties arī starp divām šasijām: Sport, kas piedāvā kompromisu starp dinamiku un ikdienas lietošanas komfortu, vai arī Cup, kas ir pielāgota lietošanai sacensību trasē. Jaunā Megane R.S. ar manuālo transmisiju Latvijā maksās no 29 500 EUR, bet modelis ar divpakāpju sajūga EDC ātrumkārbu – no 31 169 EUR.

Komentāri

Šai ziņai vēl nav komentāru

Vārds

Komentārs