Rīgā 23°C
Sekojiet ziņām
pirmdiena 18. jūnijs
Vārda dienas Alberts, Madis

"Lada" pārdošanas apjoms palielinājies par 17,8%

Renault Grupa jau piekto gadu pēc kārtas ir palielinājusi pārdošanas apjomu, šī gada laikā pārdodot 3 761 634 automašīnas. Renault Grupa (ieskaitot Lada) ziņoja par 8.5% pieaugumu reģistrāciju apjomā pasaulē (vieglajiem automobiļiem + LCV) tirgū, kas pieauga par 2.3%. Grupas tirgus daļa šobrīd ir 4,0% (+0,2 punkti salīdzinājumā ar 2016.gadu).

LCV segmentā grupa sasniedza jaunu rekordu ar 462 859 pārdotām vienībām, kas ir par 4,1% vairāk nekā 2016. gadā.

Renault un Dacia zīmoliem pārdošanas apjoms palielinājās līdz rekordaugstam līmenim ar, attiecīgi, 2 670 982 un 655 235 pārdotiem transportlīdzekļiem. Lada pārdošanas apjoms palielinājās par 17,8% līdz 335 544 automašīnu reģistrācijām, savukārt Renault Samsung Motors pārdošanas apjomi samazinājās par 10,1% līdz 99 846 pārdotām vienībām.

"Grupa sasniedza jaunu rekordaugstu radītāju ar vairāk nekā 3,7 miljoniem pārdotu transportlīdzekļu 2017. gadā. Visos reģionos turpina palielināties pārdošanas apjoms un tirgus daļa. Mūsu auto modeļu klāsta atjaunošanas un ģeogrāfiskās izplešanās stratēģija turpina sniegt rezultātus. 2018. gadā mēs turpināsim izaugsmi un tirdzniecības internacionalizāciju atbilstoši Drive The Future plānam,” sacīja Terijs Koskas Renault Grupas pārdošanas un mārketinga izpildkomitejas loceklis.

Eiropā, tirgū, kas pieauga par 3,3%, grupas spēkratu reģistrācijas pieauga par 5,6% līdz 1 911 169 reģistrētiem automobiļiem. Grupa ieņēma 10,8% no Eiropas tirgus – kāpums par 0,2 punktiem.

Jau Renault zīmolam vien bija vērojams pārdošanas apjoma pieaugums par 3,7% ar 8,2% tirgus daļu. Renault pārdošanas apjoms galvenokārt bija saistīts ar visaptverošu Megane produktu līnijas atjaunošanu 2016. gadā un jaunā Koleos izsludināšanu pagājušā gada jūnijā. Clio joprojām ir otrais vislabāk pārdotais transportlīdzeklis Eiropā, savukārt Captur savā klasē - pārdotākais krossovers.

Elektrisko automobiļu segmentā Renault saglabāja līderpozīciju ar 23,8% tirgus daļu. Pārdošanas apjoms palielinājās par 38%. ZOE, Eiropā vislabāk pārdotā elektriskā automobiļa, reģistrācijas apjoms palielinājās par 44%.

Pat pirms jaunā Duster atklāšanas 2018. gada pašā sākumā, Dacia zīmols sasniedza jaunu pārdošanas rekordu Eiropā ar 463 712 pārdotām vienībām (+ 11,7%) un 2,6% tirgus daļu, kas ir pieaugums par 0,2 punktiem. Pieaugums galvenokārt saistīts ar 2016. gadā beigās uzsāktās Sandero otrās fāzes spēcīgajiem rezultātiem.

Ārpus Eiropas grupa palielināja pārdošanas apjomu un tirgus daļu visos reģionos. Grupas reģistrācijas pieauga par 11,6% tirgū, kas pieauga par 3,3%. Tagad tirdzniecība ārpus Eiropas veido 49,2% no kopējā pārdošanas apjoma.

Renault Grupa nostiprināja savas pozīcijas, pateicoties jaunam Renault modeļu klāstam: Renault Kaptur, LADA Vesta un LADA XRAY Krievijā, Koleos Ķīnā, Megane Sedan Turcijā, Duster Oroch un Kwid Amerikā.

Eirāzijā reģistrāciju skaits pieauga par 13,6%, tirgū, kas pieauga par 7,0%. Grupas tirgus daļa, tajā skaitā tagad arī Lada zīmols, palielinājās par 1,4 punktiem līdz 24,5%, īpaši pateicoties Krievijas tirgus rādītājiem.

Krievijas tirgus paplašinājās pirmo reizi pēc četru gadu dīkstāves, ar 12,2% pieaugumu. Grupa palielināja pārdošanas apjomu par 16,9% (ieskaitot Lada). Vairāk nekā viens no katriem četriem spēkratiem, kas pārdoti Krievijā 2017.gadā, bija Lada vai Renault.

Pēc veiksmīgas LADA klāsta atjaunošanas, jo īpaši ar modeļiem LADA Vesta un LADA XRAY, Lada pārdošanas apjoms palielinājās par 17.0%, un tirgus daļa bija 19.5% (+0.8 punkti).

Renault zīmols sasniedz rekordaugstu 8,5% tirgus daļu, ar 0,3 punktu pieaugumu. Ar 30 958 pārdotiem Kaptur un 43 715 Duster spēkratiem.

Krievija joprojām ir grupas otrais lielākais tirgus, īpaši ņemot vērā Lada pārdošanas apjomus.

Turcijā Renault sasniedza jaunu vēsturisku rekordu – pārdošanas apjomi pieauga par 7.0% (ar 130 276 reģistrētiem automobiļiem), tirgū, kas samazinājās par 2,8%. Veiksmīgākais modelis šeit bija Megane Sedan ar gandrīz 39 300 pārdotām vienībām.

Zīmola tirgus daļa pieauga par 1,3 punktiem līdz 13,6%, padarot Renault par vienu no Turcijas pieprasītākajiem zīmoliem gan vieglo automobiļu, gan LCV segmentos.

Āzijas un Klusā okeāna reģionā reģistrācijas palielinājās par 17,0%, tirgū, kas palielinājās par 2,7%.

Ķīnā Renault pārdeva vairāk nekā 72 100 vienības, salīdzinot ar 35 278 2016. gadā, tādējādi dubultojot pārdošanas apjomus viena gada laikā. Panākumus nesa jaunais Koleos ar vairāk nekā 43 400 reģistrācijām.

Renault Samsung Motors piedzīvoja pārdošanas apjoma kritumu par 10,1%, kam par pamatu bija jaunu modeļu trūkums ļoti konkurētspējīgā tirgū. Šis kritums seko spēcīgai izaugsmei 2016. gadā, kad klajā nāca SM6 un QM6.

Āfrikā un Vidējos Austrumos Grupas reģistrāciju apjoms pieauga par 8,4%, tirgū kas pieauga par 2,0%. Tirgus daļa pieauga par 0,4 punktiem līdz 6,6%.

Irānā pārdošanas apjomi pieauga par 49,3%, ar 10,8% tirgus daļu (+2,4 punkti), lielā mērā pateicoties Tondara un Sandero panākumiem.

Indijā Renault turpina ieņemt pirmo vietu starp Eiropas auto zīmoliem, ar 3,1% tirgus daļu. Pārdošanas apjomi samazinājās par 14,9%.

Ziemeļāfrikā grupas pārdošanas apjoms pieauga par 5,6%, tirgū, kas samazinājās par 4,7%. Grupa sasniedza 42,4% tirgus daļu, kas ir pieaugums par 4,1 punktiem, galvenokārt pateicoties rezultātiem Alžīrijā, kur tika sasniegta rekordaugsta 62,8% tirgus daļa (+11 punkti).

Amerikas reģionā pārdošanas apjoms pieauga par 9,9%, tirgū, kas pieauga par 7,2%. Tirgus daļa sastādīja 6,7%, kas ir pieaugums par 0,2 punktiem.

Grupa turpina pilnībā izmantot Brazīlijas tirgus, kas pieauga par 9,3%, atgūšanas priekšrocības. Pārdošanas apjoms pieauga par 11,4%, kamēr akciju tirgus daļa bija 7,7% (+0,2 punkti), lielā mērā balstoties uz labajiem jauno modeļu Captur un Kwid rezultātiem. Kwid zīmolam, kura pārdošana tika uzsākta jūlijā, jau reģistrētas teju 22 600 vienību.

Argentīnā pateicoties Kwid panākumiem, pārdošanas apjoms pieauga par 16,3% un tirgus daļa palielinājās par 26,4%,

RENAULT GRUPAS TIRGUS PROGNOZE 2018. GADAM

Paredzams, ka 2018. gadā pasaules tirgus pieaugs par 2,5% salīdzinājumā ar 2017. gadu. Paredzams, ka Eiropas tirgus pieaugs par 1%, un Francijas - par 1%.

Starptautiskā līmenī prognozēts, ka Brazīlijas tirgus palielināsies par 5%, bet Krievijas – par teju 10%. Paredzams, ka Ķīnas tirgus pieaugs par 5%, bet Indijas - par 6%.

Ņemot vērā visu iepriekš minēto, sagaidāms, ka Renault Grupa 2018. gadā gūs priekšrocības no klāsta diapazona atjaunošanas visos reģionos un turpinās izaugsmi pārdošanas apjomā, ko virzīs starptautiskie tirgi un papildinās Drive The Future plāns.

Komentāri

Šai ziņai vēl nav komentāru

Vārds

Komentārs