Rīgā 3°C
Sekojiet ziņām
pirmdiena 19. novembris
Vārda dienas Betija, Elizabete, Liza, Līze

"Renault grupas" pārdošanas apjomi gada pirmajā pusē auguši par gandrīz 10%

Groupe Renault pasažieru automašīnu (PC) un vieglo komerciālo automobiļu (LCV) reģistrācija visā pasaulē (ieskaitot LADA, Jinbei un Huasong markas) palielinājusies par 9,8%. Grupas tirgus daļa šobrīd ir 4,3% (+0,2 punkti).

• 2018. gada pirmajā pusē pārdoti 2,1 miljons grupai piederošu transporta vienību, kas nozīmē pieaugumu par 9,8% tirgū, kas paplašinājies par 4,2%.

• Groupe Renault pārdošanas apjomi pirmajā pusgadā palielinājušies par 9,8%, integrējot divas markas - Jinbei un Huasong, kas ir konsolidētas grupas kopējā pārdošanas apjomā kopš 2018.gada 1. janvāra. 2017.gadā Groupe Renault pārdošanas apjoms pieauga par 5,3% tirgū ar 4,2% pieaugumu.

• Renault un Dacia markas automašīnas uzstādījušas pusgada pārdošanas rekordu. Renault joprojām ir otrā visvairāk pārdotā auto marka Eiropā.

• Grupa sasniegusi pārdošanas rekordu starptautiskā mērogā. Pārdošanas apjoms Amerikas reģionā ir palielinājies par 18,1%, bet Eirāzijas reģionā - par 15,1%.

• Renault apstiprina savas izaugsmes mērķus[1] 2018. gadā, kas balstīti starptautiskās uzņēmējdarbības attīstībā.

Grupa kopumā un Renault un Dacia markas atsevišķi ir sasniegušas pusgada pārdošanas rekordus. Groupe Renault pārdevusi kopumā 2 067 695 transportlīdzekļus, savukārt Renault - 1 378 583 transporta vienību, bet Dacia - 378 095 transporta vienību.

LADA pārdošanas apjoms pieaudzis par 24,0%. Renault Samsung Motors pārdošanas apjomi samazinājušies par 26,9%.

Grupa Renault, sākot no 2018. gada 1. janvāra, integrējusi arī Jinbei un Huasong pārdošanas apjomus, kuru kopējais apjoms bijis vairāk nekā 85 000 transporta vienību.

"Jau trešo gadu pēc kārtas mēs esam uzstādījuši jaunu pārdošanas rekordu, gada pirmajā pusē pārdodot gandrīz 2,1 miljonus transportlīdzekļu. Eiropā grupa turpina palielināt tirgus daļu, un starptautiski mēs darbojamies ar ļoti labiem rezultātiem, it īpaši Latīņamerikā, Eirāzijas reģionā un Āfrikā, " paziņoja Tjerī Kosks [Thierry Koskas], uzņēmuma izpildkomitejas loceklis, pārdošanas un mārketinga izpilddirektors.

Eiropā grupai piederošo marku jauno automobiļu reģistrācija ar  1 070 718 reģistrētām transporta vienībām šā gada pirmajā pusgadā pieaugusi par 4,4% tirgū, kas audzis par  2,8%. Grupai šobrīd ir 11,0% no Eiropas tirgus, kas nozīmē pieaugumu par 0,2 punktiem.

Renault marka vien jau palielinājusi savu pārdošanas apjomu par 1,1% ar tirgus daļu 8,1%. Cllio 4 ir otrais vispieprasītākais automobilis Eiropā, savukārt Captur ieņem pirmo vietu savā krosoveru  kategorijā, bet Scénic ir visvairāk pārdotais modelis savā kategorijā.

Renault ir pārliecinoši vadošajā pozīcijā elektrisko transportlīdzekļu segmentā ar 21,9% tirgus daļu. Pārdošanas apjomi palielinājušies par 11,6%. ZOE pārdošanas apjoms pieaudzis par 1,1%, savukārt Kangoo ZE - pat par 125% un šobrīd ieņem 38,9% no LCV tirgus, turpinot saglabāt līderpozīciju.

Dacia marka ziņo par pusgada pārdošanas rekordu Eiropā ar 281 225 jaunu transportlīdzekļu reģistrāciju (+14,6%) un iegūto 2,9% tirgus daļu (+0,3 punkti). Par pieaugumu jāpateicas Sandero phase 2 un jaunajam Duster modelim, kas sešos mēnešos piedzīvojis 63 900 jaunas reģistrācijas.

Alpine markas auto nebija piedzīvojuši jaunas reģistrācijas 22 gadus, bet šogad rezervētas jau vairāk nekā 4800 šīs markas automašīnas.

Ārpus Eiropas grupas jauno auto reģistrācija pieaugusi par 16,4%. Grupa panākusi pārdošanas apjoma pieaugumu Amerikas reģionā (+ 18,1%), Āzijas un Klusā okeāna reģionā (+ 69,5%) un Eirāzijā (+ 15,1%). Pārdošanas apjoms samazinājies Āfrikā, Tuvajos Austrumos un Indijā (-4,5%).

Ziemeļamerikā un Dienvidamerikā pārdošana pieaugusi par 18,1% tirgū, kas palielinājies par 6,3%. Grupa sasniegusi rekordlielu 7,3% tirgus daļu pusgada laikā, kas nozīmē pieaugumu par 0,7 punktiem. Par labajiem rezultātiem galvenokārt jāpateicas līdz šim nepieredzētam aktīvam produktu piedāvājumam, kas ietver pilnīgu SUV klāstu.

Groupe Renault turpināja pilnībā izmantot Argentīnas dinamisko tirgu un palielinājusi jauno transportlīdzekļu reģistrācijas apjomu par 22,2%, kas ir divreiz vairāk, nekā tirgus pieaugums par 11,2%. Tirgus daļa palielinājusies par 1,3 punktiem līdz 14,6%. Brazīlijas tirgus šā gada pirmajā pusē ieguvis 13,7%. Grupa izmantojusi šo tendenci un palielinājusi pārdošanas apjomu par 27,8%, uzrādot rekordlielu tirgus daļu 8,3% (+ 0,9 punkti). Kwid, kas tika laists tirgū 2017. gada otrajā pusē, abās valstīs ieņem otro vietu savā segmentā.

Āzijas un Klusā okeāna reģionā kopš 2018.gada 1. janvāra pārdošanas apjomā integrētas Jinbei un Huasong markas, izveidojot kopuzņēmumu Brilliance China Automotive Holdings Limited. Pārdošanas apjoms šajā reģionā pieaudzis par 69,5%. Grupas pārdošanas apjoms saskaņā ar 2017. gadu samazinājies par 14,8% tirgū, kas pieaudzis par 4,3%.

Ķīnā pārdoti 117 646 grupas transportlīdzekļu, no kuriem gandrīz 33 000 bijuši Renault markas automašīnu. Renault Samsung Motors ziņo par 26,9% samazinājumu Dienvidkorejā, kur nav ticis piedāvāts jauns modelis tirgū ar spēcīgu kokurenci.

Eirāzijā jaunu auto reģistrācija pieaugusi par 15,1% tirgū, kas palielinājies par 9,4%. Grupa palielinājusi tirgus daļu par 1,3 punktiem līdz 25,8%, galvenokārt pateicoties spēcīgai izaugsmei Krievijā.

Krievijas tirgus pirmajā pusgadā paplašinājies 18,2%. Krievija joprojām ir Groupe Renault otrais lielākais tirgus. Grupa palielinājusi pārdošanas apjomu par 19,7%, un astoņi tās modeļi iekļuvuši 15 labāko pasažieru automobiļu vidū. Vairāk nekā viens transportlīdzeklis no katriem četriem, kas pārdots Krievijā 2017.gadā,  ir bijis Renault vai LADA markas auto.

LADA piedzīvojusi 21,1% pārdošanas pieaugumu 20,0% (+0,5 punkti) tirgus daļā, pateicoties jauno modeļu LADA VESTA un LADA XRAY panākumiem. .

Renault markas automobiļu pārdošanas apjomi palielinājušies par 16,5%, jo īpaši pateicoties Duster un Kaptur panākumiem, pirms 2019. gadā tiks laist klajā jauns C segmenta krosovers.

Āfrikas, Tuvo Austrumu un Indijas reģionā grupas jaunu auto reģistrācija tirgū samazinājusies par 4,5% augošā tirgū par 10,1%.

Pārdošanas apjoms samazinājies par 10,3% Irānā ar tirgus daļu  8,1% (samazinājies par 2,3 punktiem).

Indijā, kur Renault joprojām ir pirmajā vietā no Eiropas markām, piedzīvota pārdošanas lejuplsīde par 25,4%  spēcīgas konkurences tirgū.

Ziemeļāfrikāgrupas pārdošanas apjomi pieauguši par 12,4% tirgū, kas audzis par 7,0%. Grupas tirgus daļa bijusi 44,8%, kas ir par 2,1 punktu vairāk.

GROUPE RENAULT  2018. GADA PĀRSKATS

Groupe Renault ir pārskatījusi savas perspektīvas 2018. gadam

Pasaules tirgus pieaugums prognozēts par 3% (iepriekš + 2,5%). Tiek prognozēts, ka Eiropas tirgus pieaugs par 1,5% (vs + 1%), pieaugot Francijas tirgum par 2% (vs + 1%).

Starptautiskā mērogā skatoties, prognozēts, ka Brazīlijas tirgus pieaugs par 10% (vs +5%) un Krievijas tirgus - par vairāk nekā 10% (vs tuvu + 10%). Gaidāms, ka Ķīnas tirgus pieaugs par 5%, bet Indijas - par 8% (vs + 6%).

Šajā kontekstā sagaidāms, ka grupa būs ieguvēja no piedāvājuma klāsta atjaunošanas 2018. gadā visos reģionos un turpinās pārdošanas apjomu pieaugumu,[1] it īpaši starptautiskajos tirgos saskaņā ar jauno plānu "Drive the Futurei".


[1] Pie nemainīga valūtu kursa



[1] Pie nemainīgas valūtas kursa

Komentāri

Šai ziņai vēl nav komentāru

Vārds

Komentārs