Rīgā 4°C
Sekojiet ziņām
otrdiena 19. marts
Vārda dienas Jāzeps, Juzefa

"Renault" prezentē jau piektās paaudzes "Clio"

  • Foto: publicitātes
  • |
  • Publicēts 2019. gada 7. martā
  • 0 komentāri

"Renault" prezentējusi visjaunāko "Clio" - jau piektās paaudzes ikonisko auto modeli, kas pārdots aptuveni 15 miljonos vienību. 1990. gadā "Clio" kļuva par "Groupe Renault" visvairāk pārdoto modeli pasaulē. "Clio" ir Francijas iedzīvotāju iecienītākā automašīna, kas pārspēj visus citus modeļus, un kopš 2013. gada tas pacēlies B segmenta augšgalā. "Clio" pārdošanas rezultāti ir ievērojami, un no 2012. līdz 2018. gadam tie katru gadu ir pieauguši.

Ikona atjaunota, sāga turpinās

Visjaunākais Clio, vēl modernāks un sportiskāks, ir mantojis iepriekšējo paaudžu gēnus, kas ir panākumu pamatā 30 gadu garumā. Tas balstās uz četru iepriekšējo paaudžu stiprajām pusēm un atver jaunu un ļoti gaidītu nodaļu izcilajā stāstā.

▪  No Clio I tam ir “visas lieliskas automašīnas priekšrocības”. Tāpat kā modelim, ko pasaule iepazina 1990. gadā, visjaunākajā Clio ir tehnoloģijas, kas atrodamas augstākas klases transportlīdzekļos, tādos kā Mégane un Espace.

▪  No Clio II tas ir pārņēmis ļoti augstus plašuma un komforta standartus.

▪  Tāpat kā Clio III, tas ienāk jaunā laikmetā ar acīmredzamas kvalitātes īpašībām.

▪  No Clio IV tas ir mantojis spēcīgu dizainu, kas iedvesmojis visu Renault modeļu klāstu un kļuvis par īstenu preču zīmi.

Visjaunākais Clio, kas radīts  saskaņā ar principu “Evolūcija un revolūcija” (“EvolutionandRevolution”), pārraksta noteikumu grāmatu ar nobriedušāka stila korpusu un pilnīgi jaunu interjeru. Visjaunākais Clio ir ieguvis izteiksmīgākas līnijas un pārliecinošāku priekšgalu, kas piešķir vairāk vitalitātes un modernuma,  bet vienlaikus saglabā tūlītēju atpazīstamību, neraugoties uz 100% jaunām daļām. Iekšpusē revolūcija ir pārsteidzoši skaidra. Pilnībā pārveidotais interjers ir tapis, iedvesmojoties no augstākās klases segmentiem, gan attiecībā uz taustāmo kvalitāti, gan tehnoloģiju aprīkojumu. No visiem autovadītājiem ir lielāks ieguvums  –  praktiskāks izmantojums un vieglāka lietojamība.

"Piektais paaudzes Clio mums ir ļoti svarīgs, jo  Clio ir vispopulārākais auto modelis savā segmentā un otrais visvairāk pārdotais automobilis Eiropā no visām kategorijām. Clio ir ikona, un jaunākais modelis ir mantojis  labāko no iepriekšējām paaudzēm. Clio IV piesaistīja klientus ar ārējo dizainu, un tas turpinās arī šodien, tāpēc mēs izvēlējāmies saglabāt šīs īpašības, bet vienlaikus piešķirt jaunajam modelim modernumu un eleganci. Interjers ir piedzīvojis patiesu revolūciju ar ievērojami uzlabotu kvalitāti, lielāku izsmalcinātību un tehnoloģiju aprīkojumu. Tas ir visu laiku labākais Clio," stāsta Lorenss vandenAkers, korporatīvā dizaina vecākais viceprezidents

Visjaunākais Clio ir Groupe Renault stratēģiskā plāna „ DrivetheFuture (2017-2022) ” virzītājspēks. Plānā, kas prezentēts 2017. gada rudenī, ir izklāstīti trīs galvenie mērķi:

▪  elektrodzinēji: līdz 2022. gadam Groupe Renault piedāvās 12 elektrificētos modeļus. Jaunais Clio būs pirmais ar E-Tech hibrīda dzinēju, kura pamatā ir Renault izstrādātā tehnoloģija.

▪  savienojamība: tāpat līdz 2022. gadam uzņēmums ir orientēts uz 100% savienotiem transportlīdzekļiem svarīgākajās tirgus valstīs. Visjaunākais Clio lieliski ilustrē šo principu ar jauno savienoto multimediju sistēmu, ko izstrādājusi alianse.

▪  autonomā vadība: līdz 2022. gadam Groupe Renault laidīs tirgū 15 modeļus, kas aprīkoti ar autonomās vadības tehnoloģiju. Visjaunākais Clio šajā ziņā būs pionieris, kurā vadītāja palīdzības sistēmas ved pie autonomas braukšanas, kas plaši iespējama šajā pilsētas automašīnā.

Visjaunākajam Clio ir centrālā loma stratēģijā, kuras mērķis ir stiprināt alianses sinerģiju. Šī stratēģija galvenokārt balstās uz kopīgu tehnoloģiju izstrādi un jaunu platformu izmantošanu, piemēram, CMF-B platformas, uz kuras pirmais būvētais automodelis ir visjaunākais Clio ar jaunu elektrisko un elektronisko uzbūvi.  Tādējādi platforma var integrēt jaunākās tehnoloģijas, lai reaģētu uz jaunām tirgus prasībām.

Jauno Renault modeļu paaudzes celmlauzis – visjaunākais no Clio, ir pieejams arī jaunā R.S.Line versijā, kas radīts, tieši iedvesmojoties Renault Sport, un ar “INITIALE PARIS” marķējumu, kas nozīmē jaunu dizaina virzienu.

Visjaunākais Clio dižojas ar apvērsumu interjerā

Acumirklī ievērojams. Interjera dizaina grupai, kas strādāja pie visjaunākā Clio, izvirzītās prioritātes bija acīmredzama kvalitāte un braukšanas ergonomiskums. Salons iegūst jaunu dimensiju ar taustāmu kvalitāti, kas panākta ar augstas klases materiāliem, maigu paneļa pārklājumu uz paneļa, durvju paneļiem un centrālās konsoles apdari un rūpīgu salona iekārtojumu. Visjaunākais Clio ar viedo salonu jeb „SmartCockpit”  ar vēl kompaktāku dizainu, lai atbrīvotu vietu un integrētu vairāk tehnoloģiju, ir orientēta uz vadītāju. Viļņveida forma uzsver plašuma iespaidu. Visplašāko ekrānu aprīkojums šajā segmentā un izmantota modernākie ergonomikas principi, lai padarītu braukšanu aizraujošu. Visjaunākajā Clio unikālās inovācijas šajā segmentā ir padarītas plaši pieejamas, tostarp elektriskā stāvbremze, kas īpaši noder, braucot pilsētā.

Multimediju ekrāns

Viedās vadītāja vietas galvenais elements ir 9,3” multivides ekrāns (divreiz lielāks par 7” versiju), un tas ir lielākais  Renault modeļos. Vertikālā un smalki izliektā planšete, kas radīta, iedvesmojoties no Espace, vizuāli palielina paneli un piešķir salonam mūsdienīgāku sajūtu un uzlabotu ekrāna redzamību. Ekrāns, pavērsts pret  vadītāju, ar jauno EASY LINK savienojumu sistēmu ietver visas multivides, navigācijas un informācijas un izklaides iespējas, kā arī MULTI-SENSE iestatījumus, kas visi ir ļoti vienkārši lietojami.

Digitālais skaitītājs

Pirmo reizi Clio ir aprīkots ar digitālo ekrānu, kas aizstāj tradicionālo analogo displeju. Šī tehnoloģija ir  pārņemta tieši no augstākās klases segmentiem. 7’’–10’’ collu TFT ekrānu var izmantot, lai iestatītu individuālos braukšanas parametrus, turklāt ļoti intuitīvi. 10’’ versija ietver GPS navigāciju displejā. Ar diviem, 9,3’’ un 10’’ ekrāniem, visjaunākais Clio ir pirmajā vietā savā segmentā.

Priekšējais panelis

Īpaša uzmanība tika pievērsta visjaunākā Clio paneļa kvalitātei, kas ir pilnībā pārveidots. Tas ir sadalīts trīs daļās: augšējais panelis ar putu pārklājumu, pielāgojams centrālais panelis ar pārklājumu, kā arī apakšēja daļa ar  funkcionāliem komponentiem, tādiem kā cimdu nodalījums. Priekšējā paneļa viļņveida forma vizuāli paplašina salonu. Šo iespaidu vēl vairāk pastiprina centrālās un sānu ventilācijas atveru horizontālās formas. Ja skatāmies zem centrālā ekrāna, tad detalizēta uzmanība ir pievērsta ergonomikai, ar “klavieru” pogām un tiešās piekļuves gaisa kondicionēšanas vadības ierīcēm, lai vieglāk izmantotu vadītājus.

Stūres iekārta

Jauna, eleganta stūres iekārta ar kompaktu dizainu, jo izmantots kompaktāks gaisa spilvens nekā iepriekšējā modelī, līdz ar to uzlabota paneļa pārskatāmība. Jauns stūres rats ar vietu īkšķim un plašāku riņķi, un tas ir arī prieks turēt. Tā ir aprīkota ar jauniem, visaptverošākiem un aizmugurējiem apgaismojumiem un uzlabo uztverto kvalitāti ar satīna hroma apdari.

Viduskonsole

Viduskonsole arī ir vissvarīgākais visjaunākā Clio viedā salona elements. Augstāks novietojums, lai uzlabotu ergonomiskumu, un īsāka  pārnesumu sviru, kas nodrošina dabisku un ērtu satveri. Viduskonsoli ar pārklājumu var pielāgot saskaņā ar interjera dizaina shēmu, un tai ir īpašs ārējās malas apgaismojums. Ārkārtīgi praktiski mantu novietošanas nodalījumi, kas iebūvēti konsoles apakšējā daļā, atvieglo pasažieru dzīvi, un tajā ir arī bezvadu viedtālruņu uzlādes zona.

Sēdekļi

Visjaunākā Clio sēdekļi ir tādi, kādus parasti redzam augstākās klases modeļos. Tie nodrošina labāku atbalstu, tiem ir garāka sēdekļa pamatne un tie ir iekļaujošāki. Daļēji mīkstais apvalks ievērojami uzlabo ceļgalu vietu aizmugurējiem pasažieriem, savukārt aizmugures jaunie sēdekļi ar plānākiem komata formas galvas balstiem uzlabo atpakaļskata redzamību un nodrošina plašāku sajūtu aizmugures pasažieriem. Materiāli ir ļoti rūpīgi izraudzīti, tāpat kā paneļa gadījumā, vēl vairāk pastiprinot acīmredzamu salona kvalitāti. Sēdekļi ir arī ergonomiskāki un vienkāršāk pārvaldāmi, pateicoties ērtāk izvietotām vadības ierīcēm.

Durvju paneļi

Visjaunākā Clio durvju paneļi ir pieejami arī no mīkstiem materiāliem, kas ir unikāli segmentam. Paneļi ar pārklājumu lepojas ar lieliem dzīvīgiem ielaidumiem, līdzīgi kā roku balsti, dažādu pieejamo dizaina shēmu ietvaros. Ielaidumi ir aprīkoti arī ar mīkstu, netiešu un izkliedētu gaismu.

Individuāli pielāgojumi

Katrs Clio īpašnieks var izveidot savas automašīnas izskatu no piedāvātajām pielāgojumu pakotnēm, izvēloties viduskonsoles, paneļa, durvju paneļu, stūres rata un roku balstu izskatu. Klienti var izvēlēties no vismaz astoņiem interjera dizaina plāniem, kā arī izmantot inovatīvu pielāgošanas piedāvājumu attiecībā uz īpašām krāsām līnijai pie ventilācijas atverēm un visā paneļa platumā. Visjaunākais Clio ir pieejams arī ar noskaņu apgaismojumu astoņās dažādās krāsās.

Mūsdienīgāks un izteiksmīgāks ārējais dizains

Visjaunākais Clio ir elegantāks un dinamiskāks no visiem skatu leņķiem, bet mantojis jutekliskās formas no iepriekšējās paaudzes. Jaunais modelis ir ieguvis vairāk izteiksmīguma, vienlaikus saglabādams gludu profilu. Priekšējā pārsega “ribas” piešķir skulpturālu izskatu. Režģis ir kļuvis lielāks, un priekšējais buferis ir kļuvis izteiktāks, turklāt ar ļoti izteiksmīgu centrālo gaisa ventilācijas lāpstiņu, kas veicina dzinēja dzesēšanu. Lieluma ziņā šis Clio ir 12 mm īsāks (garums 4050 mm, platums 1798 mm), bet plašāks iekšpusē. Korpuss ir pazemināts no 8mm līdz 48mm (augstums 1440 mm), lai uzlabotu aerodinamiku un dodu papildu sportiskumu. 17” riteņi (atkarībā no versijas) papildina jaunā modeļa dinamisko izskatu. Tādas detaļas kā, piemēram, haizivs spuras formas antena, 100% LED lukturi, līdzenās bagāžas nodalījuma durvis un hromētais sānu logs, palīdz modernizēt ārpusi un pastiprina kvalitātes sajūtu izskatā.

Virsbūves krāsa

Visjaunākais Clio ir pieejams vairākos jaunos virsbūves toņos, tostarp oranžā (ValenciaOrange), brūnā (VisonBrown) un zilā (CeladonBlue). Valensijas oranžais tonis, kas iemieso gluži jaunā Clio vitalitāti, piedāvā nepieredzētu dziļumu un spožumu, pateicoties īpašai oranža krāsas lakai, kas pirmo reizi parādās automobiļu rūpniecībā. Kopumā jaunais Clio ir pieejams 11 virsbūves krāsās un ar trim ārējām izvēles pakotnēm (sarkanā, oranžā un melnā krāsā).

Gaisa deflektori

Visjaunākais Clio ir pirmais, kas aprīkots ar priekšējo riteņu arkas gaisa deflektoriem. Deflektori kalpo, lai ierobežotu berzi un palielinātu aerodinamiku, tādējādi samazinot degvielas patēriņu. Kā bonuss ir tas, ka tie piešķir dinamisku un sportisku ārējo izskatu.

Priekšējie lukturi

Visjaunākā Clio lukturi, kas tagad ir 100% LED jau no pirmā apdares līmeņa, ir aprīkoti ar C formas gaismas zīmējumu, kas raksturo Renault modeļus. Tie piešķir visjaunākajam Clio izteiksmīgāku izskatu, ko pastiprina rombveida motīvs, kas piešķir papildu eleganci.

Bagāžnieks

Bagāžas nodalījuma uzbūve ir optimizēta, lai padarītu tā formu pēc iespējas kubisku. Augstākās kvalitātes BOSE audio sistēma ir pilnībā integrēta un līdz ar to neietekmē kopējo tilpumu, kas ir palielināts līdz 391 litram (plus 26 litri ietilpības), kas ir lielākais savā kategorijā. Dubultā grīda atvieglo ikdienas iekraušanu, bet aizmugurējos sēdekļus iespējams nolaist, iegūstot līdzenu grīdu un paplašinātu vietu bagāžai. 

Aizmugurējie lukturi

Tāpat kā ar priekšējiem lukturiem, vēl izteiksmīgākajos aizmugures lukturos ir jaunais C-formas gaismas zīmējums ar īpaši spēcīgu dziļuma efektu. Aizmugurējā loga augšdaļā ir uzstādīts trešais, garāks un plānāks, bremžu lukturis.

Sāni

Iepriekšējās paaudzes gludais profils, ko var atpazīt pēc aizmugurējo durvju rokturiem pie loga, ir uzlabots ar vairākiem estētiskiem risinājumiem. Tie ietver hroma pārklājumu logu rāmējumā, spīdīgas melnas loga ailes un aizmugurējie rokturi, apakšējie sānu paneļi no lokšņu metāla, kā arī hromēts CLIO uzraksts. Rūpes un uzmanība korpusa sāniem arī palielina kvalitātes sajūtu no ārpuses.

Aizmugure

Aizmuguri rotā hromētas līnijas, tāpat kā sānos. Bagāžas nodalījuma dizains, un it īpaši aizmugurējo durvju un bufera izlīdzinājums, ir pārstrādāts, lai piešķirtu acīmredzamas kvalitātes izskatu. Gaismas uz bagāžas nodalījuma aizmugurei piešķir plašāku sajūtu.

Visjaunākā Renault Clio R.S. Line versija

Jauns marķējums, iedvesmojoties no Renault Sport

Renault Sport ir ieviesis savu R.S. Line marķējumu visjaunākajā Clio, un tas pakāpeniski aizstās līdzšinējo GT-Line. GT-Line bija pirmā atpazīstamības zīme sportiska izskata komplektācijai un kopš 2010. gada popularizējusi Renault Sport stratēģiju visās tirgus valstīs. R.S. Line ar modernizētu un bagātāku saturu ir vairāk, nekā tikai nosaukuma maiņa.

R.S. Line nozīmē vairāk sportisku līniju ārēji un interjera dizainā, reaģējot uz klientu vēlmēm, kas arvien vairāk meklē kaut ko īpašu un atšķirīgu dinamiskā stilā.

R.S. Line nozīmē arī spēcīgāku radniecību ar augstas veiktspējas R.S. marķējumu – diviem burtiem, kas ir sinonīms autentiskai sportiskai braukšanai. Jaunā marķējuma automašīnas var lepoties ar visām galvenajām Renault Sport eksterjera un interjera iezīmēm. Visjaunākā Clio R.S. Line versija  ir aprīkota ar F1 lāpstiņu, kas ir R.S. modeļu dizainisks simbols. Šīs Clio atšķiras arī ar šūnveida režģi, īpašiem 17” riteņu diskiem un atlētiskāku aizmuguri.

Interjers ir aprīkots ar citiem atšķirīgiem R.S. Line elementiem, tostarp sporta sēdekļiem ar pastiprinātu atbalstu, oglekļa stila ielaidumiem, perforētas ādas stūri ar dubultu R.S. rombu, alumīnija pedāļa komplektu un melnu apdari ar sarkanām nošuvēm un apmalēm.

R.S.Line piešķir visjaunākajam Clio sportiskākus atribūtus, lai klienti varētu pilnīgāk izbaudīt šīs markas motosporta mantojumu, kas joprojām ir dzīvs, sākot no Formula 1 sacīkstēm, līdz klientu  sacensībām.

Visjaunākā Renault Clio INITIALE PARIS versija

Ar visjaunāko Renault Clio paraksts INITIALE PARIS iegūst jaunu skatījumu.

INITIALE PARIS marķējums pieejams daudzos Renault sērijas modeļos (Captur, Scénic, Talisman, Koleos un Espace) un nu atgriezies pie visjaunākā Clio ar pilnīgi jaunu dizaina pieeju, kas autovadītājiem garantē labāko, uz ko spējīgs Renault.

No ārpuses visjaunākais Clio INITIALE PARIS izceļas ar tīru un ļoti elegantu stilu. Hromētas detaļas izmantotas logu ietvaros, apakšējos durvju aizsargos un režģī. Uz tā ir INITIALE PARIS emblēma, tāpat kā uz priekšējā spārna. Izteiksmīgo stilu papildina haizivs spuras antena un īpašie INITIALE PARIS 17” riteņi.

Iekšpusē visjaunākais Clio INITIALE PARIS ir pieejams ar divām krāsu shēmām: melnu un smilšu pelēku. Polsterēti speciāla dizaina ādas sēdekļi, kas rezervēti tikai šai versijai, ir īpaši izteiksmīgi. Uzmanību salonā piesaista arī stūre ar īpašo ādas apdari.

Visjaunākais Clio turpina košo stāstu par stilīgiem un izciliem Clio modeļiem, ko 1991. gadā uzsāka ClioBaccara, turklāt ar vēl elegantāku un rūpīgāku INITIALE PARIS parakstu, kas autovadītājiem sola unikālu atmosfēru.

Jauni dzinēji, to vidū Renault pirmais E-TECH hibrīds

Jaunais  Cilo ir pieejams ar plašu benzīna dzinēju klāstu - tie visi ir jauni  - un dīzeļdzinējiem ar jaudu no 65 ZS līdz 130 ZS.  Dzinējiem ir vismodernākās tehnoloģijas, kas atbilst jaunākajiem standartiem, un tie uzrāda vienus no mazākajiem degvielas patēriņa un emisijas rādītājiem šajā segmentā.

Turklāt jaunais Clio būs pirmais Groupe Renault automobilis, kas būs pieejams ar E-TECH hibrīda dzinēju, jau sākot no 2020. gada. Lai pilnībā apmierinātu klientu vajadzības, būs iespējams izvēlēties no deviņām dzinēja/pārnesumkārbas komplektācijām.

Ar 1,0 TCe un 1,3 TCe dzinējiem, kas izstrādāti Renault-Nissan-Mitsubishi savienībā, kā arī ar Renault izstrādāto E-TECH dzinēju jaunais Clio lieliski iemieso sinerģiju, kas ir Groupe Renault un tās alianses partneru centrā.

HIBRĪDDZINĒJS

E-TECH hibrīddzinējs no Renault apvieno efektivitāti un braukšanas baudu

Gandrīz 30 gadus Clio ir bijis kā ikdienas paraugauto, kas iet līdzi laika garam un nodrošina smalkāko auto tehnoloģiju pieejamību plašam lietotāju lokam.  Jaunais Clio seko šai tradīcijai un 2020. gadā būs pieejams ar pilnīgu hibrīda dzinēju ar nosaukumu E-TECH.  Tas ir Renault Groupe pirmais šāda veida agregāts, kas apvieno Eiropas līdera elektriskās mobilitātes jomā zināšanas un pieredzi, lai attīstītu hibrīda risinājumu jaunajā Clio.

E-TECH dzinēju izstrādājuši un patentējuši Renault inženieri. Tajā izmantotas alianses izstrādātās sastāvdaļas, tostarp jaunās paaudzes 1,6 litru benzīna dzinējs, kas pārtaisīts tieši šim nolūkam. To papildina divi elektromotori, inovatīva vairāku režīmu pārnesumkārba un 1,2 kWh akumulators.

Renault E-TECH hibrīda tehnoloģija nodrošina maksimālu efektivitāti lietošanā ar vadošo reaģētspēju savā klasē, mazu enerģijas zudumu un ātru akumulatora uzlādi palēninājumā. Dzinēja izcilā enerģijas ražotspēja atgūst un atjauno maksimālo enerģijas daudzumu. Automašīna ieslēdzas pilnajā elektriskajā režīmā, kas apvienojumā ar augstu akumulatora uzlādes jaudu palēninājuma laikā nozīmē, ka vadītājs var līdz 80% laika pilsētā braukt pilnībā elektriskajā režīmā. Rezultāts ir aptuveni 40% patēriņa samazinājums, salīdzinot ar tradicionālo iekšdedzes dzinēju pilsētas ciklā. Vienlaikus tas saglabā braukšanas baudu, kas ir retums hibrīda pilsētas automašīnu tirgū, un tūlītēju atsaucību pie braukšanas uzsākšanas un paātrinājumā.

BENZĪNA DZINĒJI

SCe 65 un 75: ekonomiska cena un lietojums

Parasti aspirētais 1,0 SCe (ar trim cilindriem) ir lieliska izvēle autovadītājiem, kas meklē ekonomisku automašīnu izmantošanai pilsētā. Ar 5 pakāpju pārnesumkārbu un jaudu 65 ZS un 75 ZS (un 95 Nm griezes momentu) tas nodrošina vienmērīgu darbību, braucot pilsētā.

TCe 100: nepārspējama daudzpusība

Renault klāstā  1,0 TCe ar turbokompresoru (ar trim cilindriem) ir jaunākais dzinējs, kas izveidots ar alianses sinerģiju palīdzību. Tas ietver visas jaunākās tehnoloģijas, tostarp turbokompresoru ar elektriski vadāmu recirkulācijas vārstu, izplūdes kolektoru, kas ir daļēji integrēts cilindra galvā, divkāršu vārstu sadales fāžu regulāciju ieplūdei uncilindra pārklājumu.

 Ar 100 ZS un 160 Nm griezes momentu jaunās paaudzes dzinējs iegūst 10 ZS un 20 Nm salīdzinājumā ar dzinēju TCe 90, ko tas nomaina, un tajā pašā laikā tas patērē mazāk degvielas ar samazinātiem CO2 izmešiem.   Aprēķinātais emisiju daudzums 100 g/km* ierindo jaunāko Clio TCe 100 savas kategorijas augšgalā starp automobiļiem ar benzīna dzinēju. Dzinējs nodrošina arī pilnīgu baudu pie stūres, pateicoties papildu griezes momentam, kas pieejams pie zemiem apgriezieniem, lai padarītu vieglāku ātruma uzņemšanu.

* korelēta NEDC vērtība no WLTP protokola.  WLTP vērtības dažos gadījumos ir augstākas par tās pašas automašīnas NEDC vērtībām.

TCe 100 sākotnēji būs pieejams jaunajā Clio ar 5 ātrumu manuālo pārnesumkārbu.  Pēc tam tas tiks komplektēts kopā ar jaunākās paaudzes X-TRONIC automātisko pārnesumkārbu. Tas ir pielāgots izmantošanai Eiropā un nodrošina vienmērīgu darbību, braucot pilsētā. Tajā ir arī D-STEP funkcija, kas nodrošina daudzpārnesumu transmisijas darbību dažādos ceļos un jutīgāku paātrinājumu. TCe 100 dzinējs būs pieejams arī divu degvielu LPG versijā, lai nodrošinātu maksimālu ekonomiju un samazinātu piesārņojošās emisijas.

TCe 130 GPF: maksimāla braukšanas bauda

1,3 TCe GPF dzinējs debitē  visjaunākajā Clio pēc tam, kad tas sevi ir pierādījis Captur, Mégane, Scénic un Kadjar.  Pieejams 130 ZS un 240 Nm ar 130 ZS un 240 Nm versijās, komplektācijā ar 7 pakāpju EDC automātisko pārnesumkārbu, un aizstāj TCe 120 kā populārāko no dzinējiem jaunajā Clio.  Jaunās paaudzes dzinējs demonstrē visas jaunā Clio īpašības uz ceļa, bet ir veiklāks uz ceļa visās situācijās. Divsajūga EDC transmisija padara braukšanu vienmērīgāku un patīkamāku, un vienlaikus ir samazināts degvielas patēriņš un CO2 izmeši. Lai braukšanas bauda būtu vēl lielāka, jaunais Clio TCe 130 GPF EDC būs aprīkots vadības ierīcēm pie stūres.

DĪZEĻDZINĒJI

Blue dCi 85 un 115: jaunākās paaudzes dīzeļdzinēji ar mazāku degvielas patēriņu

Clio ir pieejams arī ar dīzeļdzinēju, kas ir 1,5 Blue dCi, pielāgots intensīvai lietošanai un uzņēmumu autoparkiem.  Šis dzinējs ir modernizēts atbilstoši jaunajiem piesārņojuma kontroles standartiem, ieviešot selektīvu katalītiskās reducēšanas (SCR) sistēmu, kas tiek uzskatīta par visefektīvāko slāpekļa oksīda (NOx) pēcapstrādes risinājumu.  Ir pieejamas divas versijas:  85 ZS / 220 Nm ekonomiskajai braukšanai un 115 ZS / 260 Nm sportiskākai veiktspējai. Ar manuālo 6 ātrumu pārnesumkārbu, kas samazina dzinēja apgriezienu skaitu pie ātruma virs 110 km/h, un pateicoties klasē vadošajai aerodinamikai, jaunais Clio Blue dCi ir īpaši efektīvs atklātā ceļā un uz automaģistrālēm.

CMF-B: jauna modulāra platforma visiem visjaunākajiem Clio

Jaunais Renault Clio ir pirmais modelis, kas tiks veidots uz jaunās CMF-B modulāras platformas, kas debitēs aliansē. Izstrādāta, sākot no 2014. gada,Gijankūrasteknocentrā, un tā sastāv no 85% jaunām daļām salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes Clio platformu.

Jaunā CMF-B platforma apvieno visu jauno Clio priekšrocības. Taču tai ir vieglāka uzbūve, nekā iepriekšējai platformai, jo tā ir atbrīvojusies no apmēram 50 kg, īpaši korpusā, asīs un pārsegā. Jaunās paaudzes Clio lepojas arī ar apakšējo virsmu ar uzlaboto aerodinamiku par 20 tūkstošiem Cd.  Šie divi uzlabojumi nodrošina degvielas patēriņa un CO2 emisiju samazinājumu. Jaunajam Clio ir arī uzlabots akustiskais komforts, īpaši pateicoties motora nodalījuma skaņas izolācijai. Skaņas līmenis ir aptuveni 1,5 līdz 2 dB zemāks, braucot ar ātrumu no 0 līdz 130 km/ h.

Lai sasniegtu vislabāko drošības līmeni, visjaunākajā Clio CMF-B platforma ir pilnībā pārveidota – virsbūvē, sānu elementos un priekšējā korpusa panelī, lielākoties izmantojot augstas elastības robežas tērauda un strukturālo līmi, lai uzlabotu to atbilstību.  Šie uzlabojumi pasažieriem nodrošina augstākā līmeņa drošību. Drošību pastiprina arī visjaunākā Clio inovatīvais aprīkojums, ko nodrošina jaunā CMF-B platformas jaunā uzbūve, tostarp adaptīvais vadītāja drošības spilvens, lieli aizkaru tipa gaisa spilveni, drošības jostu spriegotāji ar slodzes ierobežotājiem un ISOFIX stiprinājumi ar jauno iSize standartu.

Ar jauno elektrisko un elektronisko CMF-B platformas uzbūvi visjaunākais Clio ir pieejams ar visplašāko aprīkojuma klāstu un progresīvajām vadītāja palīdzības sistēmām savā segmentā, sākot no priekšējās kameras un radara, kas pieejami visās versijās, līdz palīgam uz lielceļiem un satiksmes sastrēgumiem (Highway & Traffic Jam Companion), kas atbilst 2. līmeņa autonomajai vadīšanai. Jaunā platforma tika izstrādāta arī ar nolūku elektrificēt transportlīdzekļus un tādējādi uzsākt jaunā Clio ar E-TECH hibrīda piedziņas dzinēja izmantošanu.

Jaunās platformas ienākšana Renault piedāvājumā ir neatņemama daļa no galvenajiem mērķiem stratēģiskajos plānos “Drive the Future” un „Alliance2022”.  Līdz 2022. gadam 70% alianses transportlīdzekļu un 80% Groupe Renault transportlīdzekļu tiks ražoti uz kopīgām CMF platformām (CMF ir saīsinājums no CommonModuleFamily (kopīga moduļa saime).

Renault EASY DRIVE: vispilnīgākā vadītāja palīgrīku sistēma savā segmentā

Visjaunākais Clio var lepoties ar visplašāko autovadītāju palīdzības sistēmu klāstu savā segmentā, kas vienkāršo braukšanu, palielina drošību un sniedz autovadītājiem lielāku mieru. Sistēmas ir iedalītas trīs saimēs: autovadīšana, parkošanās (Renault EASY DRIVE marķējums) un drošība.

Visjaunākā Clio jaunās funkcijas ietver 360° kameru un aktīvo ārkārtas bremzēšanu ar riteņbraucēju un gājēju noteikšanu, kas abas ir pirmoreiz Renault klāstā.  Īpaši jāuzsver palīgs uz lielceļiem un satiksmes sastrēgumos (Highway & Traffic Jam Companion), kas ir unikāls daudzpusīgo pilsētas automobiļu segmentā. Šī modernā vadītāja palīdzības sistēma ir pirmais solis ceļā uz autonomo vadīšanu.

Tā kā Groupe Renault mērķos ietilpst nodoms padarīt autonomās tehnoloģijas plaši pieejamas, tad līdz stratēģiskā plāna „Drive the Future” beigām paredzēts laist tirgū 15 modeļu transportlīdzekļus, kas aprīkoti ar šādām tehnoloģijām. Clio ir pirmais no šiem transportlīdzekļiem.

VADĪŠANA

LIELO AUTOCEĻU & SATIKSMES SASTRĒGUMU PALĪGS

Lielo autoceļu un satiksmes sastrēgumu palīgs (Companion Highway & Traffic Jam Companion) apvieno adaptīvā kruīza kontroli (ar Stop & Go sistēmu) un joslas centrēšanas palīgrīku. Sistēma ir aktīva pie ātruma no 0 līdz 160 km/h un darbojas ar transportlīdzekļiem, kas aprīkoti ar EDC automātisko pārnesumkārbu.Tā kontrolē transportlīdzekļa ātrumu un uztur drošu attālumu no priekšējiem transportlīdzekļiem, un vienlaikus palīdz saglabāt joslu.  Šī vadītāja palīgsistēma ir īpaši noderīga blīvā satiksmē, un tā apstājas un automātiski ieslēdzas trīs sekunžu laikā bez vadītāja iesaistes.

Sistēma darbojas, izmantojot priekšējo kameru un radaru uz ceļiem, kur joslu marķējumi (nepārtraukti vai punktēti) ir labi redzami, tapātarī transportlīdzekļi. Uz ceļiem, kuriem nav marķējuma, sistēma aktivizē tikai adaptīvo kruīza kontroli. Ja neviens transportlīdzeklis priekšā nav redzams,  joslu centrēšanas sistēma paliek darbojoties (sākot no ātruma 60 km/h), tāpat kā kruīza kontrole.

Highway & Traffic Jam Companion ir 2. līmeņa autonomās vadības sistēma, kas ievērojami uzlabo braukšanas komfortu.  Tomēr vadītājiem joprojām ir jātur rokas uz stūres un jāskatās uz ceļu priekšā. Sistēma dod brīdinājuma signālu, ja tā konstatē, ka vadītāja rokas nav uz stūres, pēc 13 sekundēm. Pēc diviem turpmākiem brīdinājumiem tā automātiski deaktivizējas pēc 48 sekundēm.

Highway & Traffic Jam Companion būs pieejams jaunajā Clio TCe 130 GPF EDC, sākot no 2019. gada beigām.

ADAPTĪVĀ KRUĪZA KONTROLE (ar Stop&Go sistēmu)

Adaptīvā kruīza kontroles (ACC) sistēma būs Clio modeļos ar EDC automātisko transmisiju. Šī funkcija darbojas, braucot ar ātrumu no 0 līdz 170 km/h,  tā automātiski saglabā minimālo drošības attālumu attiecībā pret priekšā braucošo transportlīdzekli.  Šo attālumu - vai, precīzāk, laika attālumu - var pielāgot vadītājs (no 2,4 sekundēm līdz 1,2 sekundēm, pēc noklusējuma –  2 sekundes). Ja priekšā nav transportlīdzekļa, sistēma darbojas kā regulāra kruīza kontrole, saglabājot izvēlēto ātrumu, ieskaitot ātruma samazinājumu.

ACC ir pieejams visjaunākajā Clio TCe 130 GPF EDC ar Stop & Go funkciju.   Satiksmes sastrēgumos, kur vadītājam automašīna ir pilnībā  jāapstādina, šī sistēma var apturēt transportlīdzekli pilnīgi drošā stāvoklī un pēc trīs sekundēm atkal sākt braukt. Pēc trim sekundēm sistēma pieprasa vadītāja atkārtotu iesaisti, lai uzsāktu braukšanu. Pēc 30 sekundēm bezdarbības sistēma automātiski deaktivizējas.

KRUĪZA KONTROLE AR ĀTRUMA IEROBEŽOŠANU

Kruīza kontroles/ātruma ierobežotāja sistēma ir pieejama visā jauno Clio klāstā.

AUTOMĀTISKĀ TUVO/TĀLO GAISMU PĀRSLĒGŠANA

Izmantojot priekšējo kameru, tuvo/tālo gaismu selektors automātiski pārslēdzas no tālajiem uz tuvajiem stariem atbilstoši ārējam gaismas līmenim un satiksmei, atvieglojot braukšanu naktī, tostarp arī ļoti mazapgaismotos apstākļos.

DROŠĪBA

AKTĪVĀ ĀRKĀRTAS GADĪJUMU BREMZĒŠANA

Aktīvā ārkārtas bremzēšanas sistēma, kas ir jauna Renault piedāvājumā, ar velosipēdistu un gājēju noteikšanu, palielina drošību, brīdinot par bīstamām situācijām, un var aktivizēt bremzes bez vadītāja iesaistes. Šī sistēma kā standarta aprīkojums ir visos visjaunākajos Clio un darbojas nemitīgi bez pārtraukuma.

AKLĀ PUNKTA UZRAUDZĪBA

Aklā punkta uzraudzības sistēma ir pieejama daudzās Renault sērijas automašīnās, un tā ir vēl vairāk pilnveidota, lai tā debitētu visās visjaunākajās Clio automašīnās. Izmantojot radarus, nevis vienkāršus sensorus, tā labāk interpretē transportlīdzekļa, kas atrodas vadītājam nepārredzamajā zonā, attālumu un ātrumu.

CEĻAZĪMJU ATPAZĪŠANA AR BRĪDINĀJUMU PAR ĀTRUMU

Šī sistēma, kas ir uzstādīta visos visjaunāko Clio automobiļos, izmanto priekšējo kameru, lai automātiski brīdinātu par ātruma ierobežojumiem, un iesaka pielāgot ātrumu.

Kā modelis, kas aprīkots ar navigācijas sistēmām, visjaunākais Clio apvieno informāciju par ceļa zīmēm un GPS datus, lai iegūtu vēl lielāku precizitāti.

JOSLAS ŠĶĒRSOŠANAS BRĪDINĀJUMA UN JOSLAS SAGLABĀŠANAS PALĪGRĪKS

Šī sistēma darbojas pie braukšanas ātruma no 60 km/h.Tā brīdina vadītājus un labo transportlīdzekļa trajektoriju, kad tas gatavojas šķērsot līniju bez iepriekšēja indikatora aktivizēšanas. Šī tehnoloģija, kas parasti atrodama augstākās klases transportlīdzekļos, jaunajā Clio ir iekļauta standarta komplektācijā. Tā samazina riskus it īpaši garos pārbraucienos uz lielceļiem, kur joslu maiņa ir viens no galvenajiem negadījumu cēloņiem.

AUTO NOVIETOŠANA

360 GRĀDU KAMERA

Visi visjaunākie Clio ir pirmie Renault modeļi, kas ir aprīkoti ar 360 ° kameru, kas aliansē jau ir labi pazīstama.  Četras kameras nodrošina skatu no transportlīdzekļa augšas, vienā attēlā parādot šķēršļus, kas atrodas ap transportlīdzekli. Sistēma ir ideāli piemērota stāvvietu manevriem vai iebraukšanai šaurās iebrauktuvēs un novērš iespējamos transportlīdzekļa bojājumus. Ļoti viegli lietojamā 360° kamera automātiski aktivizējas, pārslēdzoties atpakaļskatā, un tā ir pārvaldāma tieši, izmantojot “klaviertaustiņu” vadības ierīcē zem multivides ekrāna.  Sistēma parāda divus attēlus ekrānā: priekšējo vai aizmugurējo skatu atbilstoši izvēlētajam pārnesumam un papildus pēc izvēles 360° skatu vai tuvplānu no pasažiera sāna puses kameras.

PRIEKŠĒJAIS, AIZMUGURES UN SĀNU PARKOŠANĀS PALĪGS

Divpadsmit ultraskaņas sensori palīdz vadītājam veikt manevrus, lai iebrauktu stāvvietā, norādot šķēršļus vai objektu klātbūtni.

Atpakaļskata kamera

Atpakaļskata kamera, kas jau bija uzstādīta iepriekšējās paaudzēs modeļos, saglabājas arī visjaunākajā Clio, vienkāršojot manevrus un izbraukšanu no stāvvietas atpakaļgaitā.

Pārkošanas palīgrīks EASY PARK ASSIST

Autostāvvietā iebraukšanas palīgrīks Easy Park Assist, kas palīdz noparkoties paralēli, perpendikulāri un slīpi,  ir modernizēts un ar atvieglotu manevrēšanu, gan iebraucot stāvvietā, gan izbraucot no tās. Novietojot automašīnu stāvvietā, visi sensori pārvalda stūrēšanu, bet vadītājs vienkārši darbojas ar pedāļiem un pārnesumkārbu.

Renault EASY CONNECT: uzlabots piedāvājums un jauna multimediju sistēma

 Groupe Renault saskaņā ar stratēģiju visus savus transportlīdzekļus aprīko ar savienojamību un attiecīgiem pakalpojumiem.  Tādējādi visjaunākais Clio ir aprīkots ar uzlabotu Renault EASY CONNECT versiju. Tā ir aprīkota ar pilnīgi jaunu Renault EASY LINK multimediju sistēmu, ko papildina MY Renault lietotne. Grupējot vairākus savienotus pakalpojumus, platformas un lietotnes, šī  sistēma vienkāršo jauno savienotās mobilitātes lietojumu gan transportlīdzekļa iekšienē, gan ārpusē ar attālinātu transportlīdzekļa vadību, precīzākiem un vieglāk konfigurējamiem maršrutiem, kā arī vadītāja un pasažieru savienojumu pasauļu integrēšanu automašīnā.

Ar šo jauno ekosistēmu, Renault EASY CONNECT pielāgojas katram lietotājam un pakāpeniski tiks uzlabots ar jauniem pakalpojumiem visos multimediju aprīkojumos.

Renault EASY LINK: pilnīgi jauna multimediālā platforma

Visjaunākajā Clio Renault EASY LINK multimediju platforma ir pieejama trīs versijās, kas visas ir saderīgas ar Android AutoTM un Apple CarPlay:

- 7 ‘’ ekrāns
- 7” ekrāns ar iebūvētu navigāciju
- 9,3” ekrāns ar iebūvētu navigāciju

Platforma piedāvā gluži jaunu saskarni, kas ir lietotājam draudzīgāka un vieglāk lietojama, un tapusi, iedvesmojoties no viedtālruņa dizaina un izmantojuma.  Lietotāji var pielāgot dažus ekrānus, izmantojot logrīkus, lai tieši piekļūtu viņu iecienītākajām funkcijām.

Renault EASY LINK balstās uz četriem galvenajiem elementiem:

- 4G savienojuma platforma, ko izmanto, lai tieši integrētu savienotos pakalpojumus, tostarp automātisku avārijas izsaukumu avārijas gadījumā, pieejama visās jaunajās Clio versijās;

- pastāvīgi atjauninoša platforma (automātiskie atjauninājumi), navigācija, kas integrē reāllaika informāciju par satiksmi un bīstamību no TomTom sniegtajiem datiem, kā arī jaunas funkcijas, piemēram, Google Places;

- vienkāršota lietošana, pateicoties pielāgojamam un intuitīvākam interfeisam (adreses meklēšana vienā rindā, piemēram, ar viedtālruņiem, tiešās saites vienmēr redzamas galveno funkciju pārlūkošanai, īsceļi zem ekrāna utt.), 3D navigācijas integrācija un lielākais ekrāns segmentā (9,3”  vai divkāršs 7” ekrāna virsmas lielums).

- pazīstamu pakalpojumu ekosistēma, ko atjaunina un nepārtraukti uzlabo mūsu partneri, tostarp Google, TomTom un Coyote.

MY Renault: pasaule pie jūsu kājām

MY Renault lietotne ir atjaunināta, lai autovadītājiem sniegtu vēl vairāk pakalpojumu un turētu savu transportlīdzekli rokas stiepiena attālumā.  To var izmantot, lai labāk sagatavotu maršrutus un turpinātu vadīt lietotājus pēc tam, kad viņi ir izkāpuši no savas automašīnas, un novirzītu tos atpakaļ.  To var izmantot arī, lai bloķētu transportlīdzekli vai ar tālvadību aktivizētu signālu un lukturus. Visbeidzot, tas nodrošina optimālu uzturēšanas pārvaldību, pārraugot līgumu lietas un automobiļa vispārējo stāvokli, izmantojot atgādinājumus, un atkarībā no valsts,dod iespēju autovadītājiem tieši veikt tikšanos ar dīleriem.

Pilnu informāciju meklējiet mājaslapā easyconnect.renault.com, tostarp par atbalstu, veikaliem, interneta kopienu un ļoti daudz instrukciju un atbilžu uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Jauna pieredze salonā ar MULTI-SENSE un izcilo BOSE audio sistēmu

Jaunākais no Clio ir pieņēmis grūtu izaicinājumu. Tas ir par 12 milimetriem īsāks nekā iepriekšējās paaudzes Clio, bet iekšpusē tas ir plašāks, kas nodrošina jaunus rekordus ietilpības ziņā savā segmentā ar – 391 litru bagāžas nodalījuma ietilpību un 26 litriem vietas mantu novietošanai.

Lai braukšana šajā automašīnā būtu iespējami patīkama, visjaunākais Clio izceļas ar savu „viedo kabīni”, kas autovadītājiem nodrošina aizraujošāku braukšanu un nesalīdzināmu komfortu un labsajūtu.  Clio pirmo reizi ir pieejams ar MULTI-SENSE iestatījumiem, kas jau ir iekļauti augstāka segmenta transportlīdzekļos, tostarp Megana, Talisman un Espace.  Visjaunākais Clio ir aprīkots arī ar augstākās kvalitātes BOSE audio sistēmu, kas bija arī iepriekšējā paaudzē, bet tagad ir pilnībā atjaunota, lai sniegtu vēl bagātāku skaņu.

MULTI-SENSE: personiski pielāgota braukšana ar Clio

Clio tagad ir pieejamas ar Renault MULTI-SENSE tehnoloģiju ar iespēju pielāgot braukšanas pieredzi. Vadītāji var izmantot MULTI-SENSE, lai pielāgotu savu auto atbilstoši savam noskaņojumam, it kā viens auto piedāvātu vairāku automobiļu braukšanas sajūtu, un iespējams izvēlēties motora kartēšanu, stūres iestatījumus, gaismas atmosfēru un digitālā ekrāna konfigurāciju, kas aizvieto ciparus.

Ir pieejami trīs režīmi:

- Eco, lai samazinātu degvielas patēriņu un CO2 emisijas;
- Sport, lai palielinātu braukšanas baudu ar pastiprinātu veiklību un atsaucību;
- MySense (noklusējuma režīms) ar iespēju pielāgot iestatījumus.

Vadītāji var pielāgot gaismas atmosfēru ar astoņām krāsām (balta, zila, elektrozila, dzeltena, oranža, sarkana, zaļa un violeta), katra no tām attēlo izvēlēto režīmu.

MULTI-SENSE sistēma ir viegli lietojama, izmantojot jauno Renault EASY LINK multimediju sistēmu vai speciālu klaviertaustiņu zem centrālā ekrāna. Pietiek ar vienu pieskārienu, lai atvērtu MULTI-SENSE logu un mainītu iestatījumus.

Atkarībā no izvēlētā režīma, digitālie 7” un 10” ekrāni jaunā Clio vadības panelī piedāvā logrīku, ko vadītājs var pielāgot, piemēram, lai parādītos degvielas patēriņš regulārajā režīmā vai jaudas un griezes momenta potenciometri sporta režīmā.

BOSE: izcila kvalitāte un jaunas tehnoloģijas

Ar Bose, kas ir Renault partneris jau vairāk nekā 10 gadu, izcilā skaņas kvalitāte tagad ir sasniegusi nākamo līmeni visjaunākajā Clio. Bose sistēma ir pilnībā pārveidota ar modernizētiem skaļruņiem un komponentiem, kā arī ar  jaunu skaļruņu sistēmu, lai nodrošinātu skaidrāku un iespaidīgāku klausīšanos katram pasažierim, neaizņemot vietu vērtīgajā bagāžas nodalījumā.

Bose sistēma ietver divus papildu augsto frekvenču skaļruņus aizmugurējo durvju paneļos, kādu nebija iepriekšējās paaudzes Clio, kā arī kompaktu un pilnīgi jaunu zemfrekvences skaļruni – Fresh Air SpeakerTM * (FAS) – tāds Renault transportlīdzekļos tiek izmantots pirmo reizi.  FAS nodrošina dziļu un spēcīgu zemfrekvences skaņas reproducēšanu, līdz ar to nav nepieciešams lielāks, tradicionālāks sabvūfers.   FAS ir integrēts aizmugurējā kreisajā sānā un neietekmē bagāžas nodalījuma, kas visjaunākajā Clio ir ar 391 litru, ietilpību – lielāko savā kategorijā.

Turklāt jaunā Clio pasažieri tagad var izvēlēties vēlamo skaņas iestatījumu, lai tie atbilstu viņu mūzikas klausīšanās vēlmēm, – vai nu uz priekšu vērstu un neitrālu, līdzīgu studijas ierakstam vai arī aptverošāku un bagātīgāku telpisku skaņu. Lietotāji var izvēlēties vēlamo klausīšanās režīmu audio iestatījumu ekrānā. Lai saglabātu klausīšanās kvalitāti, Bose sistēma ir aprīkota ar „Dynamic Speed ​​Compensation”, kas automātiski pielāgo mūzikas skaļumu un toni, pamatojoties uz transportlīdzekļa ātrumu, tādējādi samazinot nepieciešamību vadītājiem veikt pielāgojumus braukšanas laikā.

*Fresh Air SpeakerTM tehnoloģija ir ekskluzīvi licencēta Bose no BlueprintAcoustics PTY Ltd..

Visjaunākā Renault CLIO tehniskie dati

Garums 4050 mm
Platums 1798 mm
Augstums 1440 mm
Garenbāze 2583 mm
Svars 1042 kg
Bagāžas nodalījuma ietilpība 391 l

Riteņi :
15’’ (185/65 R15 88H)
16’’ (195/55 R16 87H)
17’’ (205/45 R17 88H)

Dzinēji:
SCe 65 vai 75 / MT5
TCe 100 / MT5 vai X-TRONIC
TCe 130 / EDC7
Blue dCi 85 vai 115 / MT6
E-TECH hybrid

Par Renault uzņēmumu grupu

Renault uzņēmumu grupa jeb Groupe Renault kopš 1898. gada ražo automobiļus. Šobrīd tas ir starptautisks uzņēmums, kas apvieno vairākas auto markas un 2017. gadā pārdevis ap 3,76 miljoniem automobiļu 127 valstīs, tam ir 36 ražotnes, 12 700 pārdošanas vietas un tas nodarbina vairāk nekā 120 000 cilvēku. 

Lai veiksmīgi risinātu lielākos tehnoloģiskos jautājumus nākotnē un turpinātu ienesīgas izaugsmes stratēģiju, Renault grupa rūpējas starptautisku izaugsmi un par savu piecu zīmolu - Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine un LADA - papildinājumu, kā arī par elektrisko transportlīdzekļu ražošanu un unikālo aliansi ar Nissan un Mitsubishi. Līdz ar jaunu Formula 1 komandu un stingru apņemšanos attiecībā uz Formula E, Renault redz autosportu kā inovāciju attīstīšanas iespēju un zīmola atpazīstamības veicinātāju.

Komentāri

Šai ziņai vēl nav komentāru

Vārds

Komentārs