Rīgā 1°C
Sekojiet ziņām
trešdiena 20. februāris
Vārda dienas Smuidra, Smuidris, Vitauts

Visjaunākais "Renault Clio" - jaunas paaudzes ikona

  • Teksts: Everita Bičkova | Foto: publicitātes
  • |
  • Publicēts 2019. gada 7. februārī
  • 0 komentāri

"Renault" prezentējis visjaunāko "Clio" – jau piektās paaudzes ikonisko auto modeli, kas pārdots aptuveni 15 miljonos vienību.

Ikona atjaunota, sāga turpinās

Renault prezentē visjaunāko Clio – jau piektās paaudzesikonisko auto modeli, kas pārdots aptuveni 15 miljonosvienību. 1990. gadā Clio kļuva par Groupe Renault visvairāk pārdoto modeli pasaulē. Clio ir Francijas iedzīvotāju iecienītākā automašīna, kas pārspēj visus citus modeļus, un kopš 2013. gada tas pacēlies B segmenta  augšgalā. Clio pārdošanas rezultāti ir ievērojami, un no 2012. līdz 2018. gadam tie katru gadu ir pieauguši.
 
Visjaunākais Clio, vēl modernāks un sportiskāks, ir mantojis iepriekšējo paaudžu gēnus, kas ir panākumu pamatā 30 gadu garumā. Tas balstās uz četru iepriekšējo paaudžu stiprajām pusēm un atver jaunu un ļoti gaidītu nodaļu izcilajā stāstā.
 
 

▪  No Clio I tam ir “visas lieliskas automašīnas priekšrocības”. Tāpat kā modelim, ko pasaule iepazina 1990. gadā, visjaunākajā Clio ir tehnoloģijas, kas atrodamas augstākas klases transportlīdzekļos, tādos kā Mégane un Espace.

▪  No Clio II tas ir pārņēmis ļoti augstus plašuma un komforta standartus.

▪  Tāpat kā Clio III, tas ienāk jaunā laikmetā ar acīmredzamas kvalitātes īpašībām.

▪  No Clio IV tas ir mantojis spēcīgu dizainu, kas iedvesmojis visu Renault modeļu klāstu un kļuvis par īstenu preču zīmi.

Visjaunākais Clio, kas radīts  saskaņā ar principu “Evolūcija un revolūcija” (“Evolution and Revolution”), pārraksta noteikumu grāmatu ar nobriedušāka stila korpusu un pilnīgi jaunu interjeru. Visjaunākais Clio ir ieguvis izteiksmīgākas līnijas un pārliecinošāku priekšgalu, kas piešķir vairāk vitalitātes un modernuma, bet vienlaikus saglabā tūlītēju atpazīstamību, neraugoties uz 100% jaunām daļām. Iekšpusē revolūcija ir pārsteidzoši skaidra. Pilnībā pārveidotais interjers ir tapis, iedvesmojoties no augstākās klases segmentiem, gan attiecībā uz taustāmo kvalitāti, gan tehnoloģiju aprīkojumu. No visiem autovadītājiem ir lielāks ieguvums  –praktiskāks izmantojums un vieglāka lietojamība.

Lorenss van den Akers, korporatīvā dizaina vecākais viceprezidents: „Piektais paaudzes Clio mums ir ļoti svarīgs, jo  Clio ir vispopulārākais auto modelissavā segmentā un otrais visvairāk pārdotais automobilis Eiropā no visām kategorijām. Clio ir ikona, un jaunākais modelis ir mantojis  labāko no iepriekšējām paaudzēm. Clio IV piesaistīja klientus ar ārējo dizainu, un tas turpinās arī šodien, tāpēc mēs izvēlējāmies saglabāt šīs īpašības, bet vienlaikus piešķirt jaunajam modelim modernumu un eleganci. Interjers ir piedzīvojis patiesu revolūciju ar ievērojami uzlabotu kvalitāti, lielāku izsmalcinātību un tehnoloģiju aprīkojumu. Tas ir visu laiku labākais Clio. ”

Visjaunākais Clio ir Groupe Renault stratēģiskā plāna „Drive the Future (2017-2022)” virzītājspēks. Plānā, kas prezentēts 2017.gada rudenī, ir izklāstīti trīs galvenie mērķi:

▪  elektrodzinēji: līdz 2022. gadam Groupe Renault piedāvās 12 elektrificētos modeļus. Jaunais Clio būs pirmais ar E-Tech hibrīda dzinēju, kura pamatā ir Renault izstrādātā tehnoloģija.

▪  savienojamība: tāpat līdz 2022. gadam uzņēmums ir orientēts uz 100% savienotiem transportlīdzekļiem svarīgākajās tirgus valstīs. Visjaunākais Clio lieliski ilustrē šo principu ar jauno savienoto multimediju sistēmu, ko izstrādājusi alianse.

▪  autonomā vadība: līdz 2022. gadam Groupe Renault laidīs tirgū 15 modeļus, kas aprīkoti ar autonomās vadībastehnoloģiju. Visjaunākais Clio šajā ziņā būs pionieris, kurā vadītāja palīdzības sistēmas ved pie autonomas braukšanas, kas plaši iespējama šajā pilsētas automašīnā.

Visjaunākajam Clio ir centrālā loma stratēģijā, kuras mērķis ir stiprināt alianses sinerģiju. Šī stratēģija galvenokārt balstās uz kopīgu tehnoloģiju izstrādi un jaunu platformu izmantošanu, piemēram, CMF-B platformas, uz kuras pirmais būvētais automodelis ir visjaunākais Clio ar jaunu elektrisko un elektronisko uzbūvi.  Tādējādi platforma var integrēt jaunākās tehnoloģijas, lai reaģētu uz jaunām tirgus prasībām.

Jauno Renault modeļu paaudzes celmlauzis – visjaunākais no Clio, ir pieejams arī jaunā R.S.Line versijā, kas radīts, tieši iedvesmojoties Renault Sport, un ar “INITIALE PARIS” marķējumu, kas nozīmē jaunu dizaina virzienu.

Visjaunākais Clio dižojas ar apvērsumu interjerā

 Acumirklī ievērojams. Interjera dizaina grupai, kas strādāja pie visjaunākā Clio, izvirzītās prioritātes bija acīmredzama kvalitāte un braukšanasergonomiskums. Salons iegūst jaunu dimensiju ar taustāmu kvalitāti, kas panākta ar augstas klases materiāliem, maigupaneļa pārklājumu uz paneļa, durvju paneļiem un centrālās konsoles apdari un rūpīgu salona iekārtojumu. Visjaunākais Clio ar viedo salonu jeb „Smart Cockpit”  ar vēl kompaktāku dizainu, lai atbrīvotu vietu un integrētu vairāk tehnoloģiju,ir orientēta uz vadītāju. Viļņveida forma uzsver plašuma iespaidu. Visplašāko ekrānu aprīkojums šajā segmentā un izmantota modernākie ergonomikas principi, lai padarītu braukšanu aizraujošu. Visjaunākajā Clio unikālās inovācijas šajā segmentā ir padarītas plaši pieejamas, tostarp elektriskā stāvbremze, kas īpaši noder, braucot pilsētā.

Multimediju ekrāns

Viedās vadītāja vietas galvenais elements ir 9,3” multivides ekrāns (divreiz lielāks par 7” versiju), un tas ir lielākais  Renault modeļos. Vertikālā un smalki izliektāplanšete, kas radīta, iedvesmojoties no Espace, vizuāli palielina paneli un piešķir salonam mūsdienīgāku sajūtu un uzlabotu ekrāna redzamību. Ekrāns, pavērsts pret  vadītāju, ar jauno EASY LINK savienojumu sistēmu ietver visas multivides, navigācijas un informācijas un izklaides iespējas, kā arī MULTI-SENSE iestatījumus, kas visi ir ļoti vienkārši lietojami.

Digitālais skaitītājs

Pirmo reizi Clio ir aprīkots ar digitālo ekrānu, kas aizstāj tradicionālo analogo displeju. Šī tehnoloģija ir  pārņemta tieši no augstākās klases segmentiem. 7’’–10’’ collu TFT ekrānu var izmantot, lai iestatītu individuālos braukšanas parametrus, turklāt ļoti intuitīvi. 10’’ versija ietver GPS navigāciju displejā. Ar diviem, 9,3’’ un 10’’ ekrāniem, visjaunākais Clio ir pirmajā vietā savā segmentā.

Priekšējais panelis

Īpaša uzmanība tika pievērsta visjaunākā Clio paneļa kvalitātei, kas ir pilnībā pārveidots. Tas ir sadalīts trīs daļās: augšējais panelis ar putu pārklājumu, pielāgojams centrālais panelis ar pārklājumu, kā arī apakšēja daļa ar  funkcionāliem komponentiem, tādiem kā cimdu nodalījums. Priekšējā paneļa viļņveida forma vizuāli paplašina salonu. Šo iespaidu vēl vairāk pastiprina centrālās un sānu ventilācijas atveru horizontālās formas. Ja skatāmies zem centrālā ekrāna, tad detalizēta uzmanība ir pievērsta ergonomikai, ar “klavieru” pogām un tiešās piekļuves gaisa kondicionēšanas vadības ierīcēm, lai vieglāk izmantotu vadītājus.

Stūres iekārta

Jauna, eleganta stūres iekārta ar kompaktu dizainu, jo izmantots kompaktāks gaisa spilvens nekā iepriekšējā modelī, līdz ar to uzlabota paneļa pārskatāmība. Jauns stūres rats ar vietu īkšķim un plašāku riņķi, un tas ir arī prieks turēt. Tā ir aprīkota ar jauniem, visaptverošākiem un aizmugurējiem apgaismojumiem un uzlabo uztverto kvalitāti ar satīna hroma apdari.

Viduskonsole

Viduskonsole arī ir vissvarīgākais visjaunākā Clio viedā salona elements. Augstāks novietojums, lai uzlabotu ergonomiskumu, un īsāka  pārnesumu sviru, kas nodrošina dabisku un ērtu satveri. Viduskonsoli ar pārklājumu var pielāgot saskaņā ar interjera dizaina shēmu, un tai ir īpašs ārējās malas apgaismojums. Ārkārtīgi praktiski mantu novietošanas nodalījumi, kas iebūvēti konsoles apakšējā daļā, atvieglo pasažieru dzīvi, un tajā ir arī bezvadu viedtālruņu uzlādes zona.

Sēdekļi

Visjaunākā Clio sēdekļi ir tādi, kādus parasti redzam augstākās klases modeļos. Tie nodrošina labāku atbalstu, tiem ir garāka sēdekļa pamatne un tie ir iekļaujošāki. Daļēji mīkstais apvalks ievērojami uzlabo ceļgalu vietu aizmugurējiem pasažieriem, savukārt aizmugures jaunie sēdekļi ar plānākiem komata formas galvas balstiem uzlabo atpakaļskata redzamību un nodrošina plašāku sajūtu aizmugures pasažieriem. Materiāli ir ļoti rūpīgi izraudzīti, tāpat kā paneļa gadījumā, vēl vairāk pastiprinot acīmredzamu salona kvalitāti. Sēdekļi ir arī ergonomiskāki un vienkāršāk pārvaldāmi, pateicoties ērtāk izvietotām vadības ierīcēm.

Durvju paneļi

Visjaunākā Clio durvju paneļi ir pieejami arī no mīkstiem materiāliem, kas ir unikāli segmentam. Paneļi ar pārklājumu lepojas ar lieliem dzīvīgiem ielaidumiem, līdzīgi kā roku balsti, dažādu pieejamo dizaina shēmu ietvaros. Ielaidumi ir aprīkoti arī ar mīkstu, netiešu un izkliedētu gaismu.

Individuāli pielāgojumi

Katrs Clio īpašnieks var izveidot savas automašīnas izskatu no piedāvātajām pielāgojumu pakotnēm, izvēloties viduskonsoles, paneļa, durvju paneļu, stūres rata un roku balstu izskatu. Klienti var izvēlēties no vismaz astoņiem interjera dizaina plāniem, kā arī izmantot inovatīvu pielāgošanas piedāvājumu attiecībā uz īpašām krāsām līnijai pie ventilācijas atverēm un visā paneļa platumā. Visjaunākais Clio ir pieejams arī ar noskaņu apgaismojumu astoņās dažādās krāsās.

Mūsdienīgāks un izteiksmīgāks ārējais dizains

 Visjaunākais Clio ir elegantāks un dinamiskāks no visiem skatu leņķiem, bet mantojis jutekliskās formas no iepriekšējās paaudzes. Jaunais modelis ir ieguvisvairāk izteiksmīguma, vienlaikus saglabādams gludu profilu. Priekšējā pārsega “ribas” piešķir skulpturālu izskatu. Režģis ir kļuvis lielāks, un priekšējais buferis ir kļuvis izteiktāks, turklāt ar ļoti izteiksmīgu centrālo gaisa ventilācijas lāpstiņu, kas veicina dzinēja dzesēšanu. Lieluma ziņā šis Clio ir 14 mm īsāks (garums 4048mm, platums 1798 mm), bet plašāks iekšpusē. Korpuss ir pazemināts par līdz pat 30 mm (augstums 1440 mm), lai uzlabotu aerodinamiku un dodu papildu sportiskumu. 17” riteņi (atkarībā no versijas) papildina jaunā modeļa dinamisko izskatu. Tādas detaļas kā, piemēram, haizivs spuras formas antena, 100% LED lukturi, līdzenās bagāžas nodalījuma durvis un hromētais sānu logs, palīdz modernizēt ārpusi un pastiprina kvalitātes sajūtu izskatā.

Virsbūves krāsa

Visjaunākais Clio ir pieejams vairākos jaunos virsbūves toņos, tostarp oranžā (Valencia Orange), brūnā (Vison Brown) un zilā (Celadon Blue). Valensijas oranžais tonis, kas iemieso gluži jaunā Clio vitalitāti, piedāvā nepieredzētu dziļumu un spožumu, pateicoties īpašai oranža krāsas lakai, kas pirmo reizi parādās automobiļu rūpniecībā. Kopumā jaunais Clio ir pieejams 11 virsbūves krāsās un ar trim ārējām izvēles pakotnēm (sarkanā, oranžā un melnā krāsā).

Gaisa deflektori

Visjaunākais Clio ir pirmais, kas aprīkots ar priekšējo riteņu arkas gaisa deflektoriem. Deflektori kalpo, lai ierobežotu berzi un palielinātu aerodinamiku, tādējādi samazinot degvielas patēriņu. Kā bonuss ir tas, ka tie piešķir dinamisku un sportisku ārējoizskatu.

Priekšējie lukturi

Visjaunākā Clio lukturi, kas tagad ir 100% LED jau no pirmā apdares līmeņa, ir aprīkoti ar C formas gaismas zīmējumu, kas raksturo Renault modeļus. Tie piešķir visjaunākajam Clio izteiksmīgāku izskatu, ko pastiprina rombveida motīvs, kas piešķir papildu eleganci.

Bagāžnieks

Bagāžas nodalījuma uzbūve ir optimizēta, lai padarītu tā formu pēc iespējas kubisku. Augstākās kvalitātes BOSE audio sistēma ir pilnībā integrēta un līdz ar to neietekmē kopējo tilpumu, kas ir palielināts līdz 391 litram (plus 26 litri ietilpības), kas ir lielākais savā kategorijā. Dubultā grīda atvieglo ikdienas iekraušanu, bet aizmugurējos sēdekļus iespējams nolaist, iegūstot līdzenu grīdu un paplašinātu vietu bagāžai. 

Aizmugurējie lukturi

Tāpat kā ar priekšējiem lukturiem, vēl izteiksmīgākajos aizmugures lukturos ir jaunais C-formas gaismas zīmējums ar īpaši spēcīgu dziļuma efektu. Aizmugurējā loga augšdaļā ir uzstādīts trešais, garāks un plānāks, bremžu lukturis.

Sāni

Iepriekšējās paaudzes gludais profils, ko var atpazīt pēc aizmugurējo durvju rokturiem pie loga, ir uzlabots ar vairākiem estētiskiem risinājumiem. Tie ietver hroma pārklājumu logu rāmējumā, spīdīgas melnas loga ailes un aizmugurējie rokturi, apakšējie sānu paneļi no lokšņu metāla, kā arī hromēts CLIO uzraksts. Rūpes un uzmanība korpusa sāniem arī palielina kvalitātes sajūtu no ārpuses.

Aizmugure

Aizmuguri rotā hromētas līnijas, tāpat kā sānos. Bagāžas nodalījuma dizains, un it īpaši aizmugurējo durvju un bufera izlīdzinājums, ir pārstrādāts, lai piešķirtu acīmredzamas kvalitātes izskatu. Gaismas uz bagāžas nodalījuma aizmugurei piešķir plašāku sajūtu.

Visjaunākā Renault Clio R.S. Line versija

Jauns marķējums, iedvesmojoties no Renault Sport

Renault Sport ir ieviesis savu R.S. Line marķējumu visjaunākajā Clio, un tas pakāpeniski aizstās līdzšinējo GT-Line. GT-Line bija pirmā atpazīstamības zīme sportiska izskata komplektācijai un kopš 2010. gada popularizējusi Renault Sport stratēģiju visās tirgus valstīs. R.S. Line ar modernizētu un bagātāku saturuir vairāk, nekā tikai nosaukuma maiņa.

R.S. Line nozīmē vairāk sportisku līniju ārēji un interjera dizainā, reaģējot uz klientu vēlmēm, kas arvien vairāk meklē kaut ko īpašu un atšķirīgu dinamiskā stilā.

R.S. Line nozīmē arī spēcīgāku radniecību ar augstas veiktspējas R.S. marķējumu – diviem burtiem, kas ir sinonīms autentiskai sportiskai braukšanai. Jaunā marķējuma automašīnas var lepoties ar visām galvenajām Renault Sport eksterjera un interjera iezīmēm. Visjaunākā Clio R.S. Line versija  ir aprīkota ar F1 lāpstiņu, kas ir R.S. modeļu dizainisks simbols. Šīs Clio atšķiras arī ar šūnveida režģi, īpašiem 17” riteņu diskiem un atlētiskāku aizmuguri.

Interjers ir aprīkots ar citiem atšķirīgiem R.S. Line elementiem, tostarp sporta sēdekļiem ar pastiprinātu atbalstu, oglekļa stila ielaidumiem, perforētas ādas stūri ar dubultu R.S. rombu, alumīnija pedāļa komplektu un melnu apdari ar sarkanām nošuvēm un apmalēm.

R.S.Line piešķirvisjaunākajam Clio sportiskākus atribūtus, lai klienti varētu pilnīgāk izbaudīt šīs markas motosporta mantojumu, kas joprojām ir dzīvs, sākot no Formula 1 sacīkstēm, līdz klientusacensībām.

Visjaunākā Renault Clio INITIALE PARIS versija

Ar visjaunāko Renault Clio paraksts INITIALE PARIS iegūst jaunu skatījumu.

INITIALE PARIS marķējums pieejams daudzos Renault sērijas modeļos (Captur, Scénic, Talisman, Koleos un Espace) un nu atgriezies pie visjaunākā Clio ar pilnīgi jaunu dizaina pieeju, kas autovadītājiem garantē labāko, uz ko spējīgs Renault.

No ārpuses visjaunākais Clio INITIALE PARIS izceļas ar tīru un ļoti elegantu stilu. Hromētas detaļas izmantotas logu ietvaros, apakšējos durvju aizsargos un režģī.Uz tā ir INITIALE PARIS emblēma, tāpat kā uz priekšējā spārna. Izteiksmīgo stilu papildina haizivs spuras antena un īpašie INITIALE PARIS 17” riteņi.

Iekšpusē visjaunākais Clio INITIALE PARIS ir pieejams ar divām krāsu shēmām: melnu un smilšu pelēku. Polsterēti speciāla dizaina ādas sēdekļi, kas rezervēti tikai šai versijai, ir īpaši izteiksmīgi. Uzmanību salonā piesaista arī stūre ar īpašo ādas apdari.

Visjaunākais Clio turpinakošo stāstu par stilīgiem un izciliem Clio modeļiem, ko 1991.gadā uzsāka Clio Baccara, turklāt ar vēl elegantāku un rūpīgāku INITIALE PARIS parakstu, kas autovadītājiem sola unikālu atmosfēru.

Komentāri

Šai ziņai vēl nav komentāru

Vārds

Komentārs