Rīgā 5°C
Sekojiet ziņām
otrdiena 19. marts
Vārda dienas Jāzeps, Juzefa

Mazie uzņēmēji uzskata, ka 20 gadu laikā viņu autoparks būs pilnībā elektrisks

Saskaņā ar vispārējiem datiem, divas trešdaļas (66%) mazo uzņēmumu paredz, ka to autoparki tuvākajos 20 gados būs pilnībā elektriski, kamēr 50%2 sagaida, ka tas notiks divreiz īsākā laika periodā.

Renault-Nissan-Mitsubishi vieglo kravas automobiļu (VKA) ražošanas uzņēmums, kas ir daļa no pasaules vadošās autobūves alianses, uzdeva veikt šo pētījumu, lai gūtu ieskatu par tūkstošiem mazo uzņēmēju un lēmējpersonu visā pasaulē, noskaidrojot, ka gandrīz visi (93%) no uzņēmējiem vai lēmējpersonām, kuru atbildībā ir vismaz 50 transportlīdzekļi, uzskata vides ilgtspējību par ļoti svarīgu.

Šāda situācija rodas laikā, kad autoražotāji dramatiski palielina centienus apmierināt klientu augošo pieprasījumu pēc ilgtspējīgiem transportlīdzekļiem, jo uzņēmēji gatavojas stingrākiem emisiju standartiem un meklē veidus cīņai ar klimata pārmaiņām.

Elektrifikācijas tendence atspoguļojās arī Renault-Nissan-Mitsubishi VKA ražošanas uzņēmuma jaunākajos pārdošanas rādītājos - Eiropā dominē Renault elektriskie furgoni, sastādot 46,2% no tirgus daļas un palielinot vieglo kravas automobiļu ražošanas izaugsmes rādītāju par 13,5% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. VKA ražošanas uzņēmuma kopējais pārdošanas apjoms, ieskaitot kravas auto, furgonus un apvidus auto ar rāmja šasiju, sasniedza gandrīz divus miljonus vienību, kas ir augstākais rādītājs organizācijas vēsturē.

Groupe Renault, kuru elektrisko VKA klāsts sevī ietver Kangoo Z.E., Master Z.E., Twizy Cargo un Zoe Societe modeļus, paziņojuši, ka līdz 2022. gadam 100% no saražotajiem furgoniem būt elektrificēti. Nelielais Nissan e-NV200 elektriskais furgons piedzīvo vērā ņemamu pieprasījuma pieaugumu. 2018. gadā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ražošana palielinājās par 50%, sasniedzot 6000 vienības. Mitsubishi Japānā piedāvā MINICAB MiEV furgonu, kā arī Outlander PHEV komercversijas atsevišķos pasaules tirgos.

Šis jaunākais pētījums parāda - jo uzņēmumam lielāks apgrozījums un lielāks autoparks, jo tiem svarīgāka ilgtspēja.

Ašvani Gupta (Ashwani Gupta), Renault-Nissan-Mitsubishi VKA ražošanas uzņēmuma vecākais viceprezidents stāsta: “Šie rezultāti parāda, ka mūsu klienti arvien vairāk aizdomājas par autoparku elektrifikāciju - ne tikai finansiālā ieguvuma dēļ, ko sniedz elektroauto, bet arī tāpēc, ka vides ilgtspējība nepārprotami ir būtiska viņu uzņēmumu nākotnei. Mani pārsteidz autoparku vadītāju optimistiskās prognozes par tempu, kādā viņu transportlīdzekļi tiks pilnībā elektrificēti.

Renault ir pasaules vadošais furgonu ražotājs. Nissan ražo lieliskus kravas auto un Mitsubishi ir augšgalā, ja runājam par transportlīdzekļiem ar rāmja šasiju. Visu apvienojot, mēs veidojam spēcīgu pasaules mēroga komandu, un kopīgs darbs pie savienojamības, piedziņas mehānismu pilnveidošanas un autonomajām tehnoloģijām ļaus mums apmierināt arvien augošās klientu un viņu uzņēmumu prasības.”

 

Turklāt:

-       55% paredz, ka tuvāko 20 gadu laikā viņu autoparki būs pilnībā autonomi, no kuriem 38% uzskata, ka tas notiks ne ilgāk kā pēc 10 gadiem.

-       48% no uzņēmumiem ar apgrozījumu, kas nav mazāks par 100 miljoniem dolāru, apgalvoja, ka vides ilgtspējība ir 'ļoti svarīga,’ kamēr tikai 25% uzņēmumu, kuru apgrozījums ir starp 100 000 un 9,9 miljoniem dolāru, apgalvoja to pašu.

-       35% no respondentiem apgalvoja, ka galvenā motivācija jaunu tehnoloģiju ieviešanai ir uzņēmējdarbības efektivitāte.

-       18% aptaujāto apgalvo, ka vislielākais loģistikas izaicinājums ir e-komercijas attīstība un augošais pieprasījums pēc piegādēm, kam seko noteikumu ievērošana (17%) un klientu vēlmes pēc arvien īsākiem piegādes laikiem.

20% no aptaujātajiem uzņēmējiem atbildēja, ka savienojamība būs galvenā panākumu atslēga no loģistikas perspektīvas. Citi uzņēmēji uzskata, ka automatizācija spēlēs svarīgāko lomu, lai nākotnē gūtu panākumus (14%).

Runājot par organizāciju vēlmi ieviest jaunas tehnoloģijas, vairāk nekā trešdaļa (35%) apgalvoja, ka uzņēmējdarbības efektivitāte ir galvenais iemesls investēt jaunā tehnikā autoparka ietvaros, 21% apgalvoja, ka viņu lēmumi tiek pamatoti ar izmaksu samazināšanu, un 14% uzsvēra savu vēlmi būt ilgtspējīgākiem.

Renault piedāvā autoparka vadības pakalpojumus savam komerctransportam. Renault EASY CONNECT Autoparkiem ir savienoto pakalpojumu ekosistēma uzņēmumiem, kas atvieglo autoparku vadību un samazina uzturēšanas izmaksas.

Kā daļu no alianses 2022. gada vidusposma plāna Renault-Nissan-Mitsubishi paredz, ka ikgadējais kopdarbs līdz 2022. gada beigām vainagosies ar vairāk nekā 10 miljardu eiro apgrozījumu. Alianses dalībnieces turpinās tuvināt sadarbību -  plānots saražot deviņus miljonus vienību, kas balstītas uz četrām kopīgām platformām. Šis plāns sevī ietver kopīgu piedziņas mehānismu izmantošanu līdz 75% no pārdotās produkcijas. Turklāt plāna izpildes laikā klajā tiks laisti 12 jauni nulles emisiju elektriskie transportlīdzekļi, kā arī 40 transportlīdzekļi ar dažāda līmeņa autonomijas iespējām.

Komentāri

Šai ziņai vēl nav komentāru

Vārds

Komentārs