Rīgā -2°C
Sekojiet ziņām
sestdiena 17. februāris
Vārda dienas Donats, Konstance, Donāts

"Renault" iepazīstina ar autonomo šķēršļu apiešanas tehnoloģiju

Šonedēļ Renault grupa paziņoja, ka ir izstrādājusi autonomu vadības sistēmu, kas spēj tikt galā ar izaicinošiem braukšanas scenārijiem un demonstrēt industrijā līdz šim neredzētu šķēršļu apiešanas tehnoloģiju, kuras vadības spējas ir līdzvērtīgas profesionāliem testa braucējiem. Tieši šie braucēji – labākie no labākajiem – kalpoja kā iedvesma un etalons jaunu tehnoloģiju izstrādē Renault Open Innovation Lab – Silicon Valley.

 “Renault grupas galvenais mērķis ir būt līderiem produktu, tehnoloģiju un dizaina inovāciju jomā," sacīja Saimons Hugards, Renault Open Innovation Lab - Silicon Valley direktors. "Mūsu inovatīvie centieni ir vērsti uz uzlabotu autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādi, uz kurām patērētāji varēs paļauties, tā braukšanu padarot drošāku un ērtāku.”

Renault Open Innovation Lab ir daļa no Alianses laboratoriju tīkla un ir vērsta uz drošības uzlabošanu un autonomās braukšanas tehnoloģiju attīstību. Šodienas paziņojums par tehnoloģisko progresu bija šāds:

  • Tehnoloģisko progresu ir iedvesmojuši un attīstījuši profesionāli testa braucēji.
  • Tas papildina Renault sasniegumus vadītāja palīdzības sistēmu (ADAS) un transportlīdzekļu drošības uzlabošanā un ir svarīgs nākamais solis autonomās braukšanu izmantošanā, lai uzlabotu transportlīdzekļu drošību.
  • Atbalsta Renault grupas mērķi kļūt par vienu no pirmajiem zīmoliem, kas spētu transportlīdzekļos plaši piedāvāt "Mind off" tehnoloģiju un robot-transportlīdzekļu klāstu.

Šā darba pamatā ir pētījums, ko publicēja Stenforda Universitātes Dinamiska dizaina laboratorija (Dynamic Design Lab) profesora Krisa Gerdesa (Chris Gerdes) vadībā, kurš ir bijušais ASV Transporta departamenta vadošais inovāciju speciālists, sadarbībā ar Renault Open Innovation Lab.

Jaunās inovācijas izveidē Renault grupa piesaista Alianses spēku un plāno līdz 2022. gadam laist klajā vairāk nekā 15 Renault modeļus ar dažādiem autonomās vadīšanas spēju līmeņiem.

Komentāri

Šai ziņai vēl nav komentāru

Vārds

Komentārs